Terug

Kapotte tand na eten witte pistolet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: AH - Albert Heijn

10/06/2023

Beste,Ik schrijf jullie aan via deze weg omdat via de klantendienst de chat al 2 keer afgesloten werd waardoor ik het geen derde keer op die manier wil proberen.Ik ben trouwe AH klant, wij gaan gemiddeld 3 keer per week onze boodschappen doen. Ben altijd tevreden geweest bij AH, maar vandaag doet me er anders over denken.Vandaag, 10 juni 2023, heb ik in de voormiddag 4 witte pistoles gekocht met de actie 3+1. Bij deze witte broodjes heb ik al 2 maal iets hard geproefd bij het eten ervan, maar zag er geen erg in. Nu vandaag tijdens het middageten, eet ik opnieuw een broodje en weer iets hards dat in het broodje zit. Dit is niet normaal en verwacht je niet. Maar doordat ik dus noetsvermoeidend het broodje aan het kauwen was en dat hard stukje tegenkwam is ook mijn tand kapot. Ik heb nog nooit een stuk van men tand kapot gehad en al zeker niet na iets te eten. Ik ben er dan ook echt niet goed van. Maandag moet ik dus dringend mijn tandarts contacteren om dit hopelijk te kunnen laten maken en niet voor een kroon moet gaan. Ik heb zoveel spijt dat ik deze broodjes kocht, want nu zit ik met extra kosten die misschien erger oplopen dan verwacht en een groot ongemak. Ik durf niet goed meer te eten, eerst en vooral om weer iets tegen te komen in het eten en ten tweede uit angst dat ik de tand nog meer beschadig vooraleer ik naar de tandarts kan.Ik zie dit als schade aan derden dat jullie me hebben toegebracht door broodjes waar echt wel iets niet oké mee is. Vroeger waren deze broodjes ook anders dan nu dus misschien een ander deeg of niet correct gebakken?Graag zou ik willen dat die broodjes deftig nagekeken worden om dit soort drama's te vermijden voor anderen en een financiële tegemoetkoming voor mijn tand. Dit is niet oké, het is niet dat ik mijn oude tand terug als voorheen intact krijg en dat door een broodje te eten van AH...Ik ben altijd voorzichtig met men gebit, poets zoals het moet, ga elk jaar op controle bij de tandarts, ... het gaat dus niet om een verwaarloosd gebit. Graag een correcte omgang met mijn voorval want prettig is dit allesbehalve,Met vriendelijke groeten,C.M.

Berichten (7)

AH - Albert Heijn

Naar: C. M.

10/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09621364. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: C. M.

12/06/2023

Beste ,Helaas handelen wij deze klachten niet online af.De broodjes zijn gekocht in de winkel, dus de klant kan terug naar de winkel waar ze vervolgens deze klacht in behandeling zullen nemen. Hopend je zo voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,StacyAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren.Bezoek ons op www.ah.nl--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- This e-mail (including any attachments) may contain information that is private, confidential, or protected by attorney-client or other privilege. If you received this e-mail in error, please delete it from your system without copying it and notify sender by reply e-mail.ref:_00D0Y1Kh5s._50007YWf4y:ref

C. M.

Naar: AH - Albert Heijn

12/06/2023

Beste, Ik ben reeds naar de winkel geweest en die heeft mij gezegd om via de app de klantendienst aan te spreken want zij behandelen geen klachten en kunnen deze ook niet doorgeven... ik moest dan een online formulier invullen bij mijn kasbon maar die functie vond ik niet terug. Ik he tot 2 keer toe via de chatfunctie proberen contact opnemen en daar werd telkens het gesprek afgesloten waardoor ik dus nu op deze manier contact zoek bij jullie... ik word van links naar rechts naar overal gestuurd toffe klantenervaring wanneer er eens echt iets scheelt. Geef dit bericht liever hogerop door want dit is ongepast om zo om te gaan met een klacht betreffende mijn gezondheid en jullie voeding. Met vriendelijke groeten

AH - Albert Heijn

Naar: C. M.

12/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09628034. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl

AH - Albert Heijn

Naar: C. M.

13/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

C. M.

Naar: AH - Albert Heijn

13/06/2023

Beste,De broodjes waren niet van een merk maar de vers afgebakken broodjes van Albert Heijn zelf. De overige broodjes moet ik kijken of die niet reeds weggegooid zijn want deze beschimmelen uiteraard snel na enkele dagen. Ik kan wel nog foto's maken van men gebit maar of dit alles voldoende is weet ik uiteraard niet. Ik kan moeilijk mijn gebit niet zo snel als mogelijk laten maken want dan kan Ik zal proberen vandaag opnieuw langs te gaan in de winkel... Jammer dat het niet geheel duidelijk is hoe ke een klacht kan aanbrengen. Hier lijk je zeer afhankelijk te zijn van de goodwill van de winkel en dat is jammer... met vriendelijke groeten

AH - Albert Heijn

Naar: C. M.

13/06/2023

Beste heer/mevrouw,Wij hebben je vraag ontvangen en geregistreerd onder vraagnummer 09630659. We streven ernaar je vraag uiterlijk binnen 3 werkdagen te beantwoorden.Met vriendelijke groet,Albert Heijn klantenserviceWist je dat je op ah.nl/klantenservice veel antwoorden kunt vinden op je vragen?Toch nog vragen? Neem contact met ons op viaChat WhatsApp Facebook Messenger 0800-0305Bezoek ons op www.ah.nl


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform