Terug

Kapotte stoelen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

24/04/2024

Beste, ik kocht 2 1/2 jaar geleden 8 dure (en dageleijke dan ook wel) stoelen bij Juntoo. Na 2 1/2 (nét uit garantie) zijn er in 6 van de 8 stoelen OP PRECIES DEZELFDE PLAATS gaten. Ik heb reeds 3x contact gehad met JUNTOO maar refereren naar de garantie en nemen mijn klacht niet ernstig. Volgens ons gaat het hier om een herhalingsfout én constructiefout OF Juntoo heeft ons deze stoelen sowieso veeeeeeeeeeeeeeellll te duur verkocht.

Berichten (8)

K. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

06/05/2024

BesteIk denk dat we dit best openbaar maken omdat jullie als firma nog niet eens bereid zijn om jullie klanten te woord te staan, laat staan voor een oplossing te zoeken.

Juntoo (Overstock Home)

Naar: K. D.

10/05/2024

----------------------------------------------Petra DD, 10 mei 2024 11:44 CESTDag Mevrouw De Clercq,We hebben je bericht en de foto's goed ontvangen.Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent over de de scheurtjes in de stof van de kuipjes.We hechten heel veel belang aan de kwaliteit van onze producten. Bij de keuze van de stoffen bij onze fabrikant voeren we regelmatig onderzoeken uit waarbij de slijtage van een stof getest worden. Zo kunnen we stoelen aanbieden die je jarenlang kan gebruiken. Het is dan ook bijzonder spijtig om vast te stellen dat je onderaan de zitting slijtagesporen hebt op je stoelen.Na bespreking met onze collega's van de technische dienst blijkt dat we geen herstelling kunnen uitvoeren. Wel kunnen we je een nieuwe kuip aan een voordelige prijs aanbieden. Mocht je hierover nog vragen hebben, contacteer gerust onze klantendienst.Geniet nog van je dag!Petra DDCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 6 mei 2024 15:02 CEST ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W22R14-G7403] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W22R14-G7403]

K. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

21/05/2024

Wederom krijg ik hier geen antwoord op mijn klacht en blijven jullie rond de pot draaien met opmerkingen zoals 'we kunnen u een kuip aan een voordeliger prijs aanbieden'. Wat is voordelig? Is het de 5% korting die jullie ons eerder aanboden? Uw antwoord bevat geen concrete oplossingen en daarom zijn wij hier niet tevreden mee.Wij menen dat wij correct zijn door dit verder juridisch af te handelen. Indien 6 van de 8 stoelen op dezelfde plaats scheuren vertonen, gaat het hier duidelijk om een herhalingsfout en is de stof die jullie gebruiken blijkbaar niet zo slijtvast als jullie beweren. Het lijkt ons dan ook evident dat jullie ons 8 nieuwe kuipen aanbieden met een stof die volgens jullie daadwerkelijk slijtvast is ter vervanging van de huidige stoelen.Wij zien graag een concreet en bevredigend voorstel tegemoet om deze situatie op te lossen.K. De Clercq

Juntoo (Overstock Home)

Naar: K. D.

21/05/2024

----------------------------------------------Petra DD, 21 mei 2024 10:56 CESTDag Mevrouw De Clercq,Na zorgvuldige analyse van de foto's en details die u heeft verstrekt over de staat van uw meubilair, hebben we een grondige analyse uitgevoerd om de aard van het probleem te bepalen. We moeten u meedelen dat het meubilair geen fabricagefouten vertoont.Echter, het lijkt erop dat de problemen die u heeft ondervonden het gevolg zijn van normale slijtage van het meubilair in de loop van de tijd. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar het is belangrijk op te merken dat alle meubelstukken, ongeacht hun kwaliteit, onderhevig zijn aan een bepaalde normale slijtage na verloop van tijd, afhankelijk van het gebruik en onderhoud. We zijn ervan overtuigd dat uw meubilair is ontworpen om bestand te zijn tegen regelmatig gebruik, maar het is onvermijdelijk dat het na verloop van tijd tekenen van slijtage vertoont.Na afloop van de garantieperiode van 2 jaar kunnen we helaas niet kosteloos tussenkomen. Dit betekent niet dat we je niet willen verder helpen. Omdat een herstelling helaas niet mogelijk is, hebben onze collega's van de showroom voor jou een offerte opgemaakt zodat je de mogelijkheid hebt om de kuipen aan een voordelige prijs aan te kopen. Naast het aanbieden van deze offerte kunnen we je helaas niet op een andere manier verder helpen.Geniet nog van je dag!Petra DDCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 21 mei 2024 08:12 CEST ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W2RKG4-3GRL2] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W2RKG4-3GRL2]

K. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

11/06/2024

Wij wachten nog steeds op een antwoord.

K. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

11/06/2024

Wij zien namelijk GEEN offerte.

K. D.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

24/06/2024

Dag Juntoo Geen antwoord meer van jullie? Wij hebben GEEN offerte van jullie ontvangen zoals jullie beweren in de mail via testaankoop. Ik meen dat dit materiaal is voor de pers

Juntoo (Overstock Home)

Naar: K. D.

04/07/2024

Petra (Juntoo) 4 jul 2024 13:41 CEST Dag Mevrouw De Clercq,Bedankt voor uw bericht.Ons antwoord liet langer op zich wachten dan voorzien, waarvoor onze excuses.We kijken dit intern en zorgen ervoor dat u alsnog de offerte ontvangt.Vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,PetraCustomer CareJuntoo Klachten 24 jun 2024 08:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Met vriendelijke groeten, Customer careJuntoo09/298 10 50 www.juntoo.be Dit e-mailbericht is een service van Juntoo. Mogelijk gemaakt door Zendesk [4W4Y95-Z04KW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform