----------------------------------------------Petra DD, 21 mei 2024 10:56 CESTDag Mevrouw De Clercq,Na zorgvuldige analyse van de foto's en details die u heeft verstrekt over de staat van uw meubilair, hebben we een grondige analyse uitgevoerd om de aard van het probleem te bepalen. We moeten u meedelen dat het meubilair geen fabricagefouten vertoont.Echter, het lijkt erop dat de problemen die u heeft ondervonden het gevolg zijn van normale slijtage van het meubilair in de loop van de tijd. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar het is belangrijk op te merken dat alle meubelstukken, ongeacht hun kwaliteit, onderhevig zijn aan een bepaalde normale slijtage na verloop van tijd, afhankelijk van het gebruik en onderhoud. We zijn ervan overtuigd dat uw meubilair is ontworpen om bestand te zijn tegen regelmatig gebruik, maar het is onvermijdelijk dat het na verloop van tijd tekenen van slijtage vertoont.Na afloop van de garantieperiode van 2 jaar kunnen we helaas niet kosteloos tussenkomen. Dit betekent niet dat we je niet willen verder helpen. Omdat een herstelling helaas niet mogelijk is, hebben onze collega's van de showroom voor jou een offerte opgemaakt zodat je de mogelijkheid hebt om de kuipen aan een voordelige prijs aan te kopen. Naast het aanbieden van deze offerte kunnen we je helaas niet op een andere manier verder helpen.Geniet nog van je dag!Petra DDCustomer CareJuntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 21 mei 2024 08:12 CEST ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W2RKG4-3GRL2]   ~~RPGPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W2RKG4-3GRL2]