Terug

Kapotte jas van de Inno

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: INNO

31/01/2024

Beste,Wij hebben op 22januari 2024 een Timberland kinderjas bij de Inno gekocht. Mijn zoontje heeft deze jas nog nooit gedragen. De draden van de capuchon waren los waarbij de capuchon wat open gescheurd was. Wij zijn hiermee een week later terug naar de Inno geweest en alles duidelijk aan gegeven. Van de medewerkster mochten we een nieuwe jas uitzoeken en deze retourneren. De leiding gevende kwam en gaf aan dat haar zoon ook een timberland jas draagt als jaren en nog nooit iets mis mee was dat dit door mijn zoontje komt en er hard aan getrokken is geweest. En dat de jas niet meer geroutineerd mocht worden. Persoonlijk vind ik dit totaal niet professioneel als een winkelbediende haar mening baseert vanuit haar privé leven. Als er aan de capuchon getrokken was geweest zou deze gescheurd zijn van de jas maar je ziet duidelijk dat de naaiwerk van de jas niet correct was en de draadjes los gekomen zijn. Inno nam dit niet serieus en bleef erbij dat wij eraan getrokken hebben. Inno had dit niet proffesioneel onderzocht en de mening van leidinggevende erop geplakt. Dit kan echt niet! Waar blijft de garantie op producten die op de site vermeld staat? Inno Waasland in Sint-Niklaas nooit meer voor mij! Klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en correctheid ver te zoeken in dit winkel.

Berichten (1)

INNO

Naar: N. B.

01/02/2024

Geachte,Dank u voor uw e-mail.We bevestigen de ontvangst van de klacht uw klant bij uw afdeling heeft ingediend.Het spijt ons voor dit misverstand.Het lijkt dat de klant is al een andere jas komen halen bij INNO. Deze klacht is dus opgelost.We blijven graag beschikbaar voor bijkomende informatie dat u zou nodig hebben.Hoogachtend,Legal TeamINNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselTel. +32 2 211 22 44Mobile +32 489 327 370Email sophie.custinne@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTbe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 31 janvier 2024 21:24À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Kapotte jas van de Inno - (CPTBE01962385-75)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform