Geachte,Dank u voor uw e-mail.We bevestigen de ontvangst van de klacht uw klant bij uw afdeling heeft ingediend.Het spijt ons voor dit misverstand.Het lijkt dat de klant is al een andere jas komen halen bij INNO. Deze klacht is dus opgelost.We blijven graag beschikbaar voor bijkomende informatie dat u zou nodig hebben.Hoogachtend,Legal TeamINNO s.a./n.v.Rue du Damier 26, 1000 BruxellesDambordstraat 26, 1000 BrusselTel. +32 2 211 22 44Mobile +32 489 327 370Email sophie.custinne@inno.bewww.inno.beThis is an e-mail message from INNO s.a./n.v. The information contained in this communication is intended solely for use by the individual or entity to whom it is addressed. Use of this communication by others is prohibited. If the e-mail message was sent to you by mistake, please destroy it without reading, using, copying or disclosing its contents to any other person. We accept no liability for damage related to data and/or documents which are communicated by electronic mail.SAVE PAPER - THINK BEFORE YOU PRINTbe klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 31 janvier 2024 21:24À: Inno Info Info@inno.beObjet: Klacht - Kapotte jas van de Inno - (CPTBE01962385-75)