Terug

Kapotte ijskast geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: bol.com

15/01/2024

Beste, op 27 november 2023 hebben wij een koelkast besteld bij bol.com. Deze werd met 2 blutsen langs de linker en rechterzijkant geleverd. Alsook maakt ze soms veel lawaai en koelt ze onregelmatig. Na mail- en telefonisch contact met de klantenservice is hun oplossing om ons geld terug te geven en de andere te komen ophalen. Spijtig genoeg vinden wij dat geen oplossing, aangezien we dan alles uit de ijskast en vriezer moeten weggooien omdat we geen andere koeloplossing hebben. Voor ons zou de ideale oplossing zijn dat we ofwel gewoon dezelfde ijskast krijgen en de andere dan wordt opgehaald wanneer de nieuwe gebracht wordt. Of ons geld terug te krijgen zodat we er al een andere kunnen kopen en de huidige nog bij te houden tot de nieuwe geïnstalleerd is. Daarna mogen ze hem gerust komen halen.Bovendien was de vrouw van de klantenservice onvriendelijk en wou ze niet met ons meedenken. Haar antwoord was Dan moeten jullie maar snel alles uit jullie koelkast opeten deze week...Hopelijk kunnen jullie ons hierbij helpen!Alvast bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform