Terug

Kapotte doorstroom boiler

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Brico Belgium

21/08/2018

BesteOp 24/07/2018 hebben wij in brico dendermonde een doorstroom boiler gekocht ... op 26/07/2018 om 12 uur is er een erkent installateur bij ons geweest om deze te plaatsen de doorstromer die wij bij brico dendermonde hebben aan gekocht.Echter was het een doorstromer die niet compleet wasGeen aansluitspullen nog een boekje .. de installateur heeft dan met zijn gerief de doorstromer netjes aangesloten. na dat hij klaar waszetten hij er druk op en begon de doorstomer te lekken ( het water spoot er uit )wij zijn dan naar de brico in dendermonde terug gegaan daar zijden ze dat ze daarvoor het fabriek moeten contacteren maar dat, dat wel een 2 tot 3 weken kan duren ... wij zijden dat wij zo lang niet konden wacht we hadden ons al een week met koud water gewassen en wij hebben 3 kinderen dan nog eens 2 tot 3 weken met koud water wassen dat is onverantwoord (wij hopen dat jullie dit verstaan) ... er stond nog zo een identieke doorstroom boiler in de winkel ze hebben deze dan open gedaan en daar zat wel alles in ze hebben ons dan aangeraden om de boiler terug te demonteren en hem terug te brengen naar de winkel ... we zijn dan terug naar huis gegaan de installateur heeft deze terug gedemonteerd en dan terug naar de winkel de installateur is met ons mee gegaan om voor de zekerheid alles te controleren dat alles aanwezig was ... daar heeft de installateur ook vernoemd de wij nu kosten hebben voor een dubbele installatie en wie deze dubbele kost terug gaat vergoeden dan heeft een medewerker ( Dave Van den Eynde ) gezegd dat we naar de hoofdzetel van brico moeten sturen en dat zij ons die uren zeker zullen terug vergoeden ...En van daaruit heeft de installateur de doorstromer opnieuw gaan plaatsen op nog geen 30 minuten was alles in orde .. gedaan om 14.30Dus wij hebben extra kosten moeten maken door een fout dat er in de brico is gebeurd en wij vragen dan ook om deze uren ons terug te vergoeden ...Ik heb dan op de site van hoofdzetel brico het contactformulier op onze website. U krijgt na het invullen van het contactformulier binnen uiterlijk 14 dagen een inhoudelijk antwoord van ons. vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform