Wij zijn sinds maandag 9 juni op weg met een camper van Indiecampers Athene. Vanaf het begin liep het al mis. We stonden in de brandende hitte te wachten tot de camper klaar was, en werden dankzij emotionele manipulatie onder druk gezet om de premium verzekering te nemen.
Een degelijke check van de camper werd weggewoven. Ik heb zelf foto's genomen van alle schade. Telkens ik iets meldde aan de verantwoordelijke, werd het weg gelachen. Enkele voorbeelden hiervan waren kapotte verduisteringspanelen van de ramen en een kapot slot van een kast.
We werden onder druk gezet om het document te bevestigen dat alles in orde was, anders zouden we niet kunnen vertrekken. Op dat moment stonden we met onze zes maanden oude baby al een uur in de brandende zon van 35 graden.
Na minder dag 1 dag hield de koelkast op met werken. Niet op de electriciteit, niet op de batterij en niet op de gas.
De verduistering hebben we zelf gerepareerd, de onderdelen hiervan lagen op de grond verspreid in de camper.
Het keukengerei dat we extra gehuurd hadden was quasi allemaal vuil.
De adblue ging zogezegd gevuld zijn, maar was slechts zodanig gevuld dat het waarschuwingslampje net niet ging branden. Hetzelfde voor de gasfles, die was al meer dan half leeg toen we vertrokken. De extra gasfles die men meegeeft is zelfs van een totaal ander type met een andere aansluiting. Natuurlijk om ervoor te zorgen dat je die probeert aan te sluiten en dan kunnen ze nadien zeggen dat je het oneigenlijk gebruikt hebt en je daar nog extra kosten aanrekenen. Wij vragen ondertussen al dagen voor een een oplossing om de koelkast gerepareerd te krijgen. Men beweert dat we het zelf moeten laten repareren en dat we dan de rekening moeten doorsturen. Dit vertrouw ik natuurlijk absoluut niet. In hun huurcontract staat dat zij een repar center aanduiden waar we naartoe moeten gaan, maar dat weigeren ze. Evenals weigeren ze om.ons een geschreven bewijs te geven dat ze ons zullen terug betalen. Ik ga dit dus niet doen. Wij willen graag geholpen worden, maar zijn stilaan ten einde raad. Op het internet vinden we ook tal van nachtmerrie verhalen, en nu voelen we ons schuldig dat we dit zelf niet op voorhand beter hebben onderzocht. We zitten ondertussen in een camper die in enorm slechte staat is, en onze vakantie is ei zo na geruïneerd. Het bedrijf liegt over alles en weigert ons te helpen. Gelieve ons zo snel mogelijk bijstand te verlenen, we zijn ten einde raad.