Beste ,Om verhaal kort te schetsen. Vandaag is fluvius langs geweest voor de kapote meterstanden te vervangen er was dus een defect. Toen ik de meterstanden moest ingeven kreeg ik de melding dat de meterstaden afwijken. Ik had al een raar gevoel ik heb onmiddellijk fluvius gecontacteerd.ik kreeg al een factuur van total energies een eindafrekening van 1300€. ik heb via de online chat gesproken + gebeld . Zei gingen dat bervriezen voor 2 weken en wachten tot fluvius alles doorgeeft na de herstelling van mijn meterstanden voor de correcte afrekening. 1300€ afrekening vind ik enorm hoog. Opeens via messenger van total energie spreekt mij daar zo een arrogante “ jonas “aan en zei dat bevriezen niet mogelijk is (terwijl zijn collega dat wel al gedaan heeft) en dat een kapote meterstand in mijn nadeel werkt dat het alleen duurder zou zijn?? Ja sorry maar nu voel ik mij helemaal slecht. Ik vind dat echt niet normaal . En hij zei ja je hebt geen contract voor je exclusive nachttarief.(euh normaal ben ik gewoon overgestapt zoals normaal met alles. Btw ik heb enkel elektriciteit dag/ nacht en exclusieve nacht) geen gas.Soit ik heb van alles bewijzen.Ik zal ze ook toevoegen. Fluvius is mijn meterstanden vandaag komen maken. Maar nu zit ik met enorme angst en schrik zo hoge factuur ik verbruik amper ik moet toch niet boeten voor iets dat niet mijn schuld is? De technieker van flivius was heel vriendelijk en begripvol maar die klantendienst van totalenergie wil mij gewoon bestelen zo voelt het en zo onprofessioneel en arrogant. Ik eis een lagere slot factuur. ik vind dat echt niet normaal en die jonas mogen ze een opleiding geven sorry klantvriendelijkheid 0,0. Ik werk zelf ook op een klantendienst ik moet zo bij de klanten ook geen olie op het vuur gooie .