Terug

kapot toestel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Telenet

28/06/2024

Geachte mevrouw/heer, Op [21/5/2024], [werd een televisietoestel geleverd dat ik kocht met klantenkorting, een Hisense tv 55inch, bekijk de details in bijlage] Ik stel echter vast dat [dat bij het uitpakken van het toestel het scherm defect was, bekijk foto in bijlage]. Dit heeft geleid tot [telefoon naar telenet, die zeiden binnenbrengen in een winkel, telefoon naar winkel, die zeiden doen we niet, bellen met leverancier, telefoon naar Hisense, die zeiden verantwoordelijkheid ligt bij telenet] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen [zo snel mogelijk, mij een nieuw toestel te willen zenden of het bedrag van aankoop terug te betalen]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Berichten (1)

Telenet

Naar: E. G.

02/07/2024

Beste Meneer Goris,Ik bevestig graag ons telefonisch gesprek van 2 juli 2024 over uw klacht. Alvast bedankt voor het fijne gesprek.Ik wens je nog een prettige dag.Met vriendelijke groet,PetraValue CenterConfidential - Limited


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform