Terug

Kapot toestel geleverd december 2023.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: Decathlon

02/04/2024

Beste, mijn dochter heeft een loopband gekocht in december 2023. Loopband was kapot bij levering, pin van stekker was gebroken. We hebben direct een mail gestuurd naar décathlon. Binnen de 48u zouden we reactie krijgen. Tot vandaag, 2 april 2024, is dit nog steeds niet in orde. Er zou een nieuw toestel geleverd worden en het oude zou worden meegenomen. Er wordt veel beloofd. Klantendienst houdt je uren aan de lijn met muziekjes en verbreekt uiteindelijk de verbinding. Ik wil mijn geld terug.

Berichten (1)

Decathlon

Naar: B. M.

05/04/2024

HalloIk spring onmiddellijk op dit dossier! Ik heb de ophaling volgende week, onmiddellijk de terugbetaling en een geste gevraagd aan onze partner!Sportieve groet,Sarah--------------------JOUW AANVRAAG: Klacht - Kapot toestel geleverd december 2023. - (CPTBE01995786-11)Je aanvraag is geregistreerd als 240402-004621[---002:005725:42074---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden/test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Je aanvraag is geregistreerd als 240402-004621[---002:005725:42074---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform