Terug

Kapot pakket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

09/03/2024

Beste, ik had een cadeaudoos met wijn in gekocht voor de verjaardag van mijn moeder.Zonet werd de doos, zonder aan te bellen, aan mijn voordeur 'gesmeten'.Resultaat: alle wijnflessen zijn kapot!!!

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. V.

11/03/2024

BesteGraag het parcel nummer van uw pakket aub dat we deze in onze systeem kunnen terugvinden (met uw referentie is dit onbekend)Dank uMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform