Terug

kan voorschot niet aanpassen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Luminus

18/07/2023

1. ik krijg geen eindafrekening elektriciteit, Luminus blijft doodleuk 150 euro per maand aanrekenen terwijl mijn dak al meer dan een half jaar vol ligt met zonnepanelen (ja, ik heb digitale meter en normaliter stuurt Fluvius meterstanden door per 01.07)2. ikzelf kan voorschotbedrag NIET wijzigen (website Luminus laat dit niet toe)3. ikzelf kan meterstanden NIET ingeven (website Luminus laat dit niet toe)4. tijdje terug gebeld met Luminus met de vraag om voorschot elektriciteit te verlagen, kreeg het antwoord dat ik ik moest wachten totdat de eindafrekening er is (niet dus) of ik kon zelf mijn meterstanden ingeven op de website van Luminus (niet dus)EN NU?!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform