Geachte mevrouw, geachte heer,Op 10 oktober ontving ik van uw diensten een voorstel om mijn maandelijkse voorschot aan te passen (vertienvoudiging).Ik heb dit geweigerd maar wilde wel mijn voorschot aanpassen. Ik ken echter mijn logingegevens niet meer.Ik klikte een aantal keren op wachtwoord vergeten en kreeg daarop telkens een e-mail waarin enkel sterretjes staan als wachtwoord. De login die erin staat, stemt ook niet overeen met mijn klantennummer of met mijn e-mailadres. Zeer vreemd.Ik stuurde hierover reeds tweemaal een bericht via het formulier op uw website, ik kreeg echter geen antwoord. Ik probeerde uw diensten telefonisch te bereiken, maar heb dat opgegeven na een half uur wachtmuziek.Ik probeerde zelfs via jullie Facebookpagina en werd gecontacteerd via Messenger met de vraag naar mijn klantennummer. Ik heb hierop geantwoord, maar heb verder niks meer vernomen.Intussen ben ik dus niet in staat om mijn voorschot aan te passen. Ik verzoek u om mij dringend te helpen om op Mijn Elegant in te loggen, zodat ik dit in orde kan brengen.