Beste, vorig jaar hebben jullie je systeem veranderd ivm hoe mensen inloggen op mijntelenet. Ik ben nog steeds niet in staat om in te loggen, omdat een nieuw profiel/email aan te maken niet mogelijk is. Ik heb al 6-7 keer via messenger contact gehad, enkel om een vraag te krijgen, die te beantwoorden, en dan niets meer te horen, ik heb ook al zeker 5 keer telefonisch contact opgenomen, die hebben wel wat geprobeerd, maar nooit is het opgelost geraakt, de 1 zei dat er een dossier moet worden opgesteld, maar heeft deze zelf niet opgesteld heb ik daarna vernomen, de ander zei dat de interne dienst zo'n probleem moet oplossen, maar wist niet te vermelden hoe dat op gang gezet kon worden.Eerst was het probleem dat mijn gegevens zogezegd niet juist waren, ookal hebben ze over de telefoon verifieerd dat het wel juist was wat ik ingaf (blijkbaar is een ë te exotisch voor het systeem). Daarna hebben ze wel de mail kunnen laten versturen, maar natuurlijk, herkende het systeem nog steeds mijn gegevens niet.Nu heb kan ik zelf wel consistent een mail aankrijgen, maar wanneer ik op de link klink om het profiel aan te maken, krijg ik het bericht dat de mail is verlopen, ookal heb ik die nog geen minuut geleden aangekregen.Ik kan niet mijn abonnementen bekijken, ik niet mijn modem configureren, ik kan geen aanpassingen maken, en de helft van de help desk stuurt je door naar de app, die ik ook niet kan gebruiken want die gebruikt ook die login. Dus ik kan geen troubleshooting doen, ik kan mijn paswoorden niet wijzigen. Ik kan mijn exacte verbruik niet weten... Ik wil dat er hier een oplossing voor komt, ik wil inloggen op mijn account zodat ik een oog kan krijgen op mijn zaken. Ik ben al jaren klant bij Telenet, maar het lijkt me dat het enige dat belangrijk is deze dagen dat er nieuwe klanten worden binnengehaald. Voor lange klanten word er niks gedaan.