Terug

Kan niet in mijn telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: Telenet

10/10/2023

Beste, vorig jaar hebben jullie je systeem veranderd ivm hoe mensen inloggen op mijntelenet. Ik ben nog steeds niet in staat om in te loggen, omdat een nieuw profiel/email aan te maken niet mogelijk is. Ik heb al 6-7 keer via messenger contact gehad, enkel om een vraag te krijgen, die te beantwoorden, en dan niets meer te horen, ik heb ook al zeker 5 keer telefonisch contact opgenomen, die hebben wel wat geprobeerd, maar nooit is het opgelost geraakt, de 1 zei dat er een dossier moet worden opgesteld, maar heeft deze zelf niet opgesteld heb ik daarna vernomen, de ander zei dat de interne dienst zo'n probleem moet oplossen, maar wist niet te vermelden hoe dat op gang gezet kon worden.Eerst was het probleem dat mijn gegevens zogezegd niet juist waren, ookal hebben ze over de telefoon verifieerd dat het wel juist was wat ik ingaf (blijkbaar is een ë te exotisch voor het systeem). Daarna hebben ze wel de mail kunnen laten versturen, maar natuurlijk, herkende het systeem nog steeds mijn gegevens niet.Nu heb kan ik zelf wel consistent een mail aankrijgen, maar wanneer ik op de link klink om het profiel aan te maken, krijg ik het bericht dat de mail is verlopen, ookal heb ik die nog geen minuut geleden aangekregen.Ik kan niet mijn abonnementen bekijken, ik niet mijn modem configureren, ik kan geen aanpassingen maken, en de helft van de help desk stuurt je door naar de app, die ik ook niet kan gebruiken want die gebruikt ook die login. Dus ik kan geen troubleshooting doen, ik kan mijn paswoorden niet wijzigen. Ik kan mijn exacte verbruik niet weten... Ik wil dat er hier een oplossing voor komt, ik wil inloggen op mijn account zodat ik een oog kan krijgen op mijn zaken. Ik ben al jaren klant bij Telenet, maar het lijkt me dat het enige dat belangrijk is deze dagen dat er nieuwe klanten worden binnengehaald. Voor lange klanten word er niks gedaan.

Berichten (1)

Telenet

Naar: D. S.

06/11/2023

Beste klant,Dit dossier werd opgelost. U ontvangt ook nog aparte communicatie.Met vriendelijke groeten,TelenetConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform