Terug

Kan niet boeken op de beloofde data zoals omschreven in de bongo bon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Bongo

20/11/2023

Wij kochten deze bonhttps://www.bongo.be/nl/cadeaubonnen/actie/daguitstap-naar-1-disneyr-park-in-parijs-eco-zomerticket-voor-1-kind-1554678.htmlDaarin staat dat je bij disneyland Parijs kan boeken overeenkomstig de aqua-blauwe kleurmarkering.Na aankoop van de Bongo bon wil de medewerker van Bongo niet boeken op een datum in aqua-blauw. De medewerker meldt dat die enkel geldt voor groen.Wij contacteerden Bongo nadien ook telefonisch. De medewerker erkent dat er een fout staat op de website. Echter, ze willen deze bon niet inplannen op een aqua blauwe dag, zoals vermeld in de omschrijving van de bongo bon.Gewenste oplossingBongo heeft mij een product verkocht, tegen een bepaalde prijs en tegen een bepaalde omschrijving. Dat moeten ze ook waar maken. Dwz de klant laten boeken op een datum in aqua blauw zoals vermeld bij aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform