Geachte mevrouw/heer,
Sinds een klacht via test aankoop op 5 Juli 2024, over een product dat op retour werd gestuurd en de retour werd niet verwerkt door bol.com tot de klacht werd gestuurd, kan ik niet meer achteraf betalen op de website. Er word me verteld dat dit komt door openstaande facturen, maar ik heb geen openstaande facturen SINDS de retour van het product. Het product was origineel terug gestuurd op 19 Juni, en HELE MAAND GELEDEN. Ik heb zelfs geprobeerd enkel kleine dingen achteraf te betalen zoals een product van 5 euro en dat gaat zelfs niet.
Ik stel echter vast dat Bol.com ontevreden was met mijn klacht na dat ik naar Test Aankoop ben gestapt, en dus mij niet achteraf laat betalen voor minstens 6 maanden, werd mij verteld via de telefoon.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen wanneer jullie deze klacht ontvangen, mij weer normaal achteraf te laten betalen, aangezien dit helpt met mijn loon dat soms veel later aankomt dan zou moeten.
Met vriendelijke groeten,
Kilian Jonckx