Terug

Kan niet achteraf betalen sinds ik een klacht heb ingediend

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: bol.com

19/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Sinds een klacht via test aankoop op 5 Juli 2024, over een product dat op retour werd gestuurd en de retour werd niet verwerkt door bol.com tot de klacht werd gestuurd, kan ik niet meer achteraf betalen op de website. Er word me verteld dat dit komt door openstaande facturen, maar ik heb geen openstaande facturen SINDS de retour van het product. Het product was origineel terug gestuurd op 19 Juni, en HELE MAAND GELEDEN. Ik heb zelfs geprobeerd enkel kleine dingen achteraf te betalen zoals een product van 5 euro en dat gaat zelfs niet. Ik stel echter vast dat Bol.com ontevreden was met mijn klacht na dat ik naar Test Aankoop ben gestapt, en dus mij niet achteraf laat betalen voor minstens 6 maanden, werd mij verteld via de telefoon. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen wanneer jullie deze klacht ontvangen, mij weer normaal achteraf te laten betalen, aangezien dit helpt met mijn loon dat soms veel later aankomt dan zou moeten. Met vriendelijke groeten, Kilian Jonckx

Berichten (2)

bol.com

Naar: K. J.

22/07/2024

Goedemiddag Killian,Bedankt voor je bericht. Omdat er in het verleden meerdere meldingen zijn gemaakt dat een bestelling niet is ontvangen of niet retour is verwerkt, is de betaalmethode achteraf betalen uitgezet. Je kunt gebruik maken van de overige betaalmethodes die worden aangeboden tijdens het betaalproces.Met vriendelijke groet,BolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: vrijdag 19 juli 2024 20:45Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Kan niet achteraf betalen sinds ik een klacht heb ingediend‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

K. J.

Naar: bol.com

22/07/2024

Beste Ik ga niet akkoord met deze beslissing. Als de postbode mijn pakketjes buiten achterlaat zonder aan te bellen en deze dan gestolen worden, zal ik NATUURLIJK aangeven dat deze niet zijn aangekomen en dit melden bij jullie. Ik hoor niet te betalen voor een product dat ik niet ontvang. Het feit dat de postbode dit altijd blijft doen, en ik nu niet meer achteraf kan betalen is belachelijk. De postbodes tegenwoordig komen niet eens meer voorbij, om 8uur s'ochtens melden ze direct dat ze deze niet leveren. Het is jullie verantwoordelijkheid om na te gaan of de postbode effectief echt de pakketjes levert. Onze postnl postbode heeft zelfs MEERDERE KEREN zelf ons pakketjes proberen te stelen, gemerkt dat eenkeer hij zelf deze zelf als verloren had gemeld, EN DAARNA de volgende dag het product leverde, volledig geopend en al. Ik ben niet akkoord met hoe jullie deze slechte service en klachten hierover handelen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform