Terug

Kan lidmaatschap niet opzeggen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. H.

Naar: PARSHIP

28/02/2020

Beste, ik bestelde een account op de website parship.be. Voor zover ik me herinner had ik een termijn van 3 maand gekozen. De service die deze website aanbied ligt mij niet en ik wil mijn account opzeggen maar ik krijg te horen dat dit niet mogelijk is en dat ik het volledige jaarbedrag in 1 keer moet betalen...Hier is hun email: Bij uw bestelling heeft u namelijk gekozen voor een premium-lidmaatschap van 12 maanden.U heeft gekozen voor betaling in 12 termijnen. Daarbij gaat het om deelbetalingen voor een langer lidmaatschap, niet om een lidmaatschap dat bij elke termijn wordt verlengd. Het is daarom niet mogelijk om bij elke betalingstermijn op te zeggen. Aangezien u bij PayPal uw betaling terug heeft genomen en de machtiging heeft ingetrokken, moet het gehele resterende bedrag van de overeenkomst in één keer worden betaald. Mocht u dat niet willen en terug willen keren naar maandelijkse termijnbetalingen moet u dat even laten weten zodat ik het op uw profiel kan invoeren.U kunt uw betaling overmaken naar onderstaande rekening: Bedrag: 376,- EUR BIC: COBANL2X IBAN: NL16 COBA 0637 0321 36 Ten name van: PE Digital GmbH Kenmerk: Uw Parship-code PBY6LY9H en uw voor- en achternaamAan de hand van het kenmerk kunnen wij uw betaling snel identificeren. Plaats spaties tussen deze gegevens en vermijdt alternatieve leestekens of symbolen.Belangrijk: Ik heb voor u een aanmaningsstop van 14 dagen ingevoerd. Schrijft u het bedrag alstublieft binnen deze termijn aan ons over.Na ontvangst van de betaling wordt uw profiel weer voor u toegankelijk gemaakt.Als u hierover nog vragen heeft, neemt u dan alstublieft contact met ons op in antwoord op deze e-mail!Volgens mij is dit niet wettelijk, wat kan ik doen?

Berichten (1)

PARSHIP

Naar: B. H.

03/03/2020

Geachte dames en heren,Hierbij wil ik graag in het algemeen op de klacht reageren.Wij bieden premium-lidmaatschappen aan van 6, 12 en 24 maanden. Zodra men een premium-lidmaatschap koopt en deze niet herroept binnen de herroepingsperiode van 2 weken, is de loopduur bindend. Men kan een premium-lidmaatschap in één keer of in termijnen betalen. Zo men in termijnen betaald, betekend dit niet dat men bij elke betaaltermijn op kan zeggen.Wij hebben contact opgenomen met de klager.Ik hoop u hiermee te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groeten,Parship WebCareMet vriendelijke groeten,Nico TeeuwenUw Parship klantenservice © 2001-2020 PE Digital GmbH - Made with ❤Managing Directors: Tim Schiffers, Henning Ra¶nneberg, Marc SchachtelPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---001:000908:22966---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform