Geachte dames en heren,Hierbij wil ik graag in het algemeen op de klacht reageren.Wij bieden premium-lidmaatschappen aan van 6, 12 en 24 maanden. Zodra men een premium-lidmaatschap koopt en deze niet herroept binnen de herroepingsperiode van 2 weken, is de loopduur bindend. Men kan een premium-lidmaatschap in één keer of in termijnen betalen. Zo men in termijnen betaald, betekend dit niet dat men bij elke betaaltermijn op kan zeggen.Wij hebben contact opgenomen met de klager.Ik hoop u hiermee te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groeten,Parship WebCareMet vriendelijke groeten,Nico TeeuwenUw Parship klantenservice © 2001-2020 PE Digital GmbH - Made with â¤Managing Directors: Tim Schiffers, Henning Ra¶nneberg, Marc SchachtelPE Digital NL/BE Barbara Strozzilaan 201 1083 HN Amsterdam NederlandKvK-nummer: 30191262 BTW-identificatienummer: NL812515171B01Hoofdkantoor: PE Digital GmbH Speersort 10 20095 Hamburg DuitslandInschrijving handelsregister: HRB 77766 Kantongerecht Hamburg BTW-identificatienummer: DE 211 453 331www.parship.be[---001:000908:22966---]