Terug

kalibratie tv toestel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. C.

Naar: MediaMarkt

29/11/2021

ik kocht op 27/11 jl een tv toestel in uw filiaal te Hasselt . de verkoper zei mij dat ik verplicht was een kekalibreerd toestel te nemen daar er geen andere meer voorradig waren , als ik echter op de website ga zien is dit toestel nog steeds te verkrijgen .Er is ook geen enkel bewijs bij het toestel aanwezig dat dit effektief is gekalibreerd . Ik hoop hierop een duidlijk antwoord te krijgen Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform