Terug

Kabelbreuk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

N. W.

Naar: Fiberklaar

05/09/2024

Beste, Afgelopen dinsdag werd mijn kabel van telenet doormidden getrokken door de werken die werden uitgevoerd onder leiding van Fiberklaar. Sindsdien zit ik zonder internet, telefoon en televisie. Met een tiener die laptop nodig heeft en op Smartschool moet kunnen, ikzelf die deeltijds thuis werk en een gezin dat 's avonds wat televisie wil kijken, had ik dit liefst zo snel mogelijk opgelost gezien. Telenet heb ik meermaals gecontacteerd, maar zij hebben blijkbaar veel van dergelijke problemen op te lossen. Graag had ik een tegemoetkoming gezien om de geleden schade te vergoeden. Mvg, Wouters Nicky

Berichten (4)

Fiberklaar

Naar: N. W.

10/09/2024

Beste,Voor dit verder te kunnen behandelen heb ik enige gegevens nodig zoals adres, telefoonnummer en mailadres.Met vriendelijke groetenAlanaTeam Fiber4Flanders iov Fiberklaar Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: donderdag 5 september 2024 8:30Aan: Fiber4Flanders fiber4flanders@fiberklaar.beOnderwerp: KabelbreukU ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Meer informatie over waarom dit belangrijk is [EXTERNAL]‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

N. W.

Naar: Fiberklaar

10/09/2024

Beste. De schade werd veroorzaakt te Wilsele (3012), Aarschotsesteenweg 737. Mijn e-mail: wouters.nicky@icloud.com - tel: 0497-435079

Fiberklaar

Naar: N. W.

10/09/2024

Beste,Wilsele is niet voor ons Fiber4Flanders maar voor Sulutions30 in cc vermeld.Met vriendelijke groetenAlanaTeam Fiber4Flanders iov Fiberklaar Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: dinsdag 10 september 2024 14:30Aan: Fiber4Flanders fiber4flanders@fiberklaar.beOnderwerp: Nieuw bericht van NICKY WU ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Meer informatie over waarom dit belangrijk is [EXTERNAL]‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Fiberklaar

Naar: N. W.

10/09/2024

Beste We hebben uw melding goed ontvangen en hebben onze constructieverantwoordelijke op de hoogte gehouden.Zij gaan dit onderzoeken.Zodra we meer weten gaan we u op de hoogte houden.Met vriendelijke groet,In opdracht van:Salwa0800 15 905


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform