Terug

Kabel stuk gemaakt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Mobile Vikings

09/08/2023

Beste , Ik wou overstappen van Orange naar Mobile Vikings en ze kwamen ook langs.Ze moesten een kabel doortrekken van de straat naar ons binnen dat hebben ze ook gedaan maar er komt geen signaal door voor internet.Bij deze werken hebben ze een kabel stukgemaakt van de vorige provider Orange/Telenet.We hebben dit gemeld en ze gingen het oplossen we zijn nu een maand en 2 weken verder en we zijn nog altijd niet geholpen en we zitten al zolang zonder internet.We hebben al mails verstuurd,gebeld maar we worden altijd van het kastje naar de muur gestuurd.Probleem is dat Mobile vikings werkt met Proximus en dat zij iemand moeten sturen om de kabel te herstellen maar dit doen ze niet.We zijn teneinde raad en weten niet wat we moeten doen de ondergebuur heeft er ook last van want het is de hoofdkabel dat ze hebben stukgemaakt van ons gebouw.Onze ondergebuur zit bij telenet.Hij heeft contact opgenomen met Telenet en zij zeggen dat wij het moeten regelen via Proximus dan hebben we contact gehad met Proximus en zei zeggen dat we naar Mobile Vikings moeten bellen ... weten jullie wat we daaraan kunnen doen want we weten het alvast niet meer

Berichten (6)

Mobile Vikings

Naar: I. D.

09/08/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 9 aug 2023 06:58 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 9 aug 2023 06:57 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW]

Mobile Vikings

Naar: I. D.

09/08/2023

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW]

Mobile Vikings

Naar: I. D.

09/08/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Vicky, 9 aug 2023 06:58 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 9 aug 2023 06:57 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW]

Mobile Vikings

Naar: I. D.

09/08/2023

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW]

Mobile Vikings

Naar: I. D.

29/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Mobile Vikings

Naar: I. D.

29/08/2023

Hallo Klachtenbox,Je aanvraag werd gea¼pdatet. Bekijk de volledige geschiedenis hieronder voor het volledige gesprek.Viking groet,De Mobile Vikings crew----------------------------------------------Jesse, 29 aug 2023 14:46 CESTBeste Klachtenbox,Bedankt voor je bericht.Voor klachten kun je contact opnemen met onze helpdesk - onze collega's helpen je graag verder. Dat doe je best via ons **vragenformulier**, of mail je vraag naar info@mobilevikings.be.Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om ons te contacteren.Kind regardsJesseMobile Vikings crew memberQuestions? Check out our FAQ pages!Want to call and surf for free? Use our Viking Deals!Want to start your own Viking Clan? Here's where it's at! -)----------------------------------------------Vicky, 9 aug 2023 06:58 CESTWe hebben je vraag goed ontvangen en we helpen je zo snel mogelijk verder! Kun je aub al je telefoonnummer en/of e-mailadres meegeven, en een korte omschrijving van je probleem? Gewoon antwoorden op dit bericht is prima hoor, bedankt. We gaan er dan mee aan de slag.----------------------------------------------Klachtenbox, 9 aug 2023 06:57 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[429224-VL3PW]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform