Terug

Kaas oplichterij

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

A. P.

Naar: Carrefour Belgium

09/09/2024

Bij de verse kaas weigert men een nieuwe blok te openen wanneer de Beemster Belegen (of andere) op het laatste hoekje zit. Dan is de HELFT van de gekochte kaas al direct om weg te smijten en dat is ONAANVAARDAAR wanneer de kaas bijna 10 euro per halve kilo kost. Het KAN NIET dat jullie dit verkopen en dan nog weigeren om de klant een DEFTIGE snede kaas te verkopen. En dit is NIET de eerste keer bij Carrefour dat zoiets gebeurt. KLANT IS KONING! Maar blijkbaar niet bij jullie. En het EXCUUS van de "supervisor" is al even absurd : we krijgen die kas zo binnen"... dus jullie krijgen de kaas half hard aan de randen binnen en vinden dat "ok" om zo aan de klant te verkopen aan de volle prijs??? Als wij kaas bij jullie komen kopeaan zulke BELACHELIJK HOGE PRIJZEN, dan verwachten we ook VERSE KAAS, en niet sneden die zo al voor de helft om weg te gooien zijn. Wat een ROTTE SCHANDE!! Bij de Delhaize deed men dat effecief WEL, daar opende men een nieuwe zoals het HOORT, maar daar is geen verse charcutterie meer. Jullie geven werkelijk geen hol om jullie klanten, dat is duidelijk.

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: A. P.

09/09/2024

- Typ uw reactie boven deze regel - Isabel G. (Carrefour) 9 sep 2024 18:57 CEST Beste mijnheer Pedrosa,Om uw klacht goed te kunnen opvolgen, raden wij u aan ons altijd te contacteren via onze centrale klantendienst carrefour.be (homepagina onderaan : contact klantendienst). Dat laat ons toe op een efficiënte manier vragen te stellen en antwoorden te ontvangen in uw dossier. U mag ons via dat kanaal antwoorden met vermelding dossier 1804266.Uw melding van vandaag blijft heel vaag. Versbediening is eigen aan bepaalde winkels - het is dus essentieel te weten over welke winkel u spreekt. Op die manier kunnen wij de winkeldirectie vragen dit van dichtbij op te volgen zodat zij hun klanten een goede kwaliteit kunnen leveren.Fijne avond nog.IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumJe aanvraag №1804266Onderwerp :Beemster belegen - vers gesneden -@@REF_ID@605262a9ef836dd7fa@REF_ID@@Beschrijving :Beste mijnheer Pedrosa,Om uw klacht goed te kunnen opvolgen, raden wij u aan ons altijd te contacteren via onze centrale klantendienst carrefour.be (homepagina onderaan : contact klantendienst). Dat laat ons toe op een efficiënte manier vragen te stellen en antwoorden te ontvangen in uw dossier. U mag ons via dat kanaal antwoorden met vermelding dossier 1804266.Uw melding van vandaag blijft heel vaag. Versbediening is eigen aan bepaalde winkels - het is dus essentieel te weten over welke winkel u spreekt. Op die manier kunnen wij de winkeldirectie vragen dit van dichtbij op te volgen zodat zij hun klanten een goede kwaliteit kunnen leveren.Fijne avond nog.IsabelKlantendienstCarrefour BelgiumNog vragen?Bel gratis onze Klantendienstvan maandag tot zaterdag van 8u30 tot 19 uur 0800 9 10 11 This e-mail and any attachment are confidential and intended solely for the use of the individual to whom it is addressed. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Unauthorized publication, use, dissemination, forwarding, printing or copying of this e-mail and its associated attachments is strictly prohibited. [4E91ZD-VP92J]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform