Terug

kaart niet geblokkeerd na bellen card stop

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Worldline

09/02/2024

Beste, vorige week vrijdagnacht belde ik cardstop na bestolen geweest te zijn. Na een week wachten op een nieuwe kaart die maar niet kwam nam ik contact op met de bank. Die wisten mij te vertellen dat de kaart nooit geblokkeerd geweest is. Ik belde terug naar kaartstop voor een verklaring. Blijkbaar werd de kaart niet volledig geblokkeerd. Bij een tweede telefoongesprek werd mij verteld dat een verkeerde kaart geblokkeerd werd en werd er op de koop toe ingehaakt. Bij een derde keer bellen werd zelfs direct na ingeven van mijn bankkaartnummer direct ingehaakt. Nu moet ik weer een week wachten om dan met mijn nieuwe bankkaart te kunnen zien voor hoeveel de dief geshopt heeft.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform