Ik wou vandaag voor de zoveelste keer in de Delhaize met mijn Pluxee maaltijdcheques betalen en blijkbaar werkt mijn kaart voor de duizendste keer niet. Normaalgezien zou je de eerste keer een pincode moeten ingeven, maar daar werd zelfs niet naar gevraagd, ik kreeg meteen de melding kaart verwijderen / annuleren. Ik kon niet eens de pincode ingeven. Bij eerdere maaltijdcheques nog nooit eerder dit probleem gehad, de kaarten werkten altijd meteen. Ik heb hiervoor intussen al meerdere keren contact gehad per mail en via messenger en niemand helpt me verder. Het enige antwoord dat ik altijd krijg is dat ze mijn kaart gedeblokkeerd hebben in hun systeem, waarna de hele miserie weer van vooraf aan begint. Verwijzen naar vorige mails helpt niet, ze doen de moeite niet om ze terug te vinden. Dit duurt nu al 5 maanden. Hoe moeilijk kan het zijn om werkende maaltijdcheques te hebben? Ik begrijp dit niet . Dit bedrijf is pure incompetentie. Intussen ook al een nieuwe kaart gekregen en wat denken jullie? Werkt natuurlijk weer niet. Ik kook van woede en huil van frustratie door dit incompetente bedrijf. Ze zouden verdorie een dwangsom moeten betalen voor iedere keer dat ik dit probleem heb! Als het dan eens toevallig werkt, lukt het de keren erna weer wekenlang niet. Ik ben dit beu! Ik heb nog nooit zoveel problemen gehad als met Pluxee! Clowns!