Terug

Kaart geblokkeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: Edenred Belgium

01/02/2023

Goede avond,Hopelijk maakt u het goed.Een vorige werkgever heeft mij voorzien van een edenred maaltijdcheque kaart.Na een aanrijding is mijn portefeuille zoek geraakt en heb ik al mijn kaarten laten blokkeren. De portefeuille is alsnog terug gebracht, echter slaag ik er niet in om de kaart te laten vervangen of heractiveren.Vorige werkgever wenst niet tussen te komen en mijn huidige maakt gebruik van monizze.Ik wil de vervanging gerust betalen, echter vindt ik het persoonlijk jammer dat Edenred alle communicatie negeert.Alvast dank bij voorbaat voor uw tussenkomst.Met de meest vriendelijke groeten,Bruno Vandereyken

Berichten (3)

Edenred Belgium

Naar: B. V.

06/02/2023

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1753992).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTkyLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0OTE0Mjc5NjMwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDYzMjM1MjY0NjA4MTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NjAyNDV9.XEIwKNkTCcIQCUrrbljXZiIqkjCyI7xseRsGlv4TdsIJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTkyLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0OTE0Mjc5NjMwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDYzMjM1MjY0NjA4MTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NjAyNDV9.XEIwKNkTCcIQCUrrbljXZiIqkjCyI7xseRsGlv4TdsI----------------------------------------------Hoe weet ik bij welke Mastercard-handelaars ik de nieuwe Edenred-kaart kan gebruiken?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/6323526460817?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTkyLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0OTE0Mjc5NjMwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDYzMjM1MjY0NjA4MTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NjAyNDV9.XEIwKNkTCcIQCUrrbljXZiIqkjCyI7xseRsGlv4TdsIJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/6323526460817?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTkyLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0OTE0Mjc5NjMwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDYzMjM1MjY0NjA4MTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NjAyNDV9.XEIwKNkTCcIQCUrrbljXZiIqkjCyI7xseRsGlv4TdsI----------------------------------------------Hoe betaal je met de app Payconiq by Bancontact?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTkyLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0OTE0Mjc5NjMwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDYzMjM1MjY0NjA4MTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NjAyNDV9.XEIwKNkTCcIQCUrrbljXZiIqkjCyI7xseRsGlv4TdsIJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTkyLCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0OTE0Mjc5NjMwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDYzMjM1MjY0NjA4MTcsNzQ1OTU1MzQxNDY3M10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NjAyNDV9.XEIwKNkTCcIQCUrrbljXZiIqkjCyI7xseRsGlv4TdsI----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: B. V.

06/02/2023

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1753974).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTc0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0ODc5MTU1ODkyOSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDc0NTk1NTM0MTQ2NzMsNDQwNTU1Mzk5MzEwNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NTk2NDB9.K6J51LiYgn4zFR81Y1W_t8y-qtPSmKM_7rfIPHKOxu4Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTc0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0ODc5MTU1ODkyOSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDc0NTk1NTM0MTQ2NzMsNDQwNTU1Mzk5MzEwNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NTk2NDB9.K6J51LiYgn4zFR81Y1W_t8y-qtPSmKM_7rfIPHKOxu4----------------------------------------------Hoe betaal je met de app Payconiq by Bancontact?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTc0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0ODc5MTU1ODkyOSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDc0NTk1NTM0MTQ2NzMsNDQwNTU1Mzk5MzEwNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NTk2NDB9.K6J51LiYgn4zFR81Y1W_t8y-qtPSmKM_7rfIPHKOxu4Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/7459553414673?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTc0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0ODc5MTU1ODkyOSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDc0NTk1NTM0MTQ2NzMsNDQwNTU1Mzk5MzEwNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NTk2NDB9.K6J51LiYgn4zFR81Y1W_t8y-qtPSmKM_7rfIPHKOxu4----------------------------------------------Ik wilde mijn consumptiecheques gebruiken, maar er werd een andere cheque gebruikt. Hoe komt dat?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTc0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0ODc5MTU1ODkyOSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDc0NTk1NTM0MTQ2NzMsNDQwNTU1Mzk5MzEwNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NTk2NDB9.K6J51LiYgn4zFR81Y1W_t8y-qtPSmKM_7rfIPHKOxu4Ja, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405553993105?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzUzOTc0LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjY0ODc5MTU1ODkyOSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDc0NTk1NTM0MTQ2NzMsNDQwNTU1Mzk5MzEwNV0sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc4NTk2NDB9.K6J51LiYgn4zFR81Y1W_t8y-qtPSmKM_7rfIPHKOxu4----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: B. V.

06/02/2023

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1753992) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 3 feb. 2023 20:52 CETBeste,Een geblokkeerde kaart kan technisch gezien niet meer geactiveerd worden (net zoals dit het geval is met een bankkaart).De werkgever die als laatste een oplading heeft gedaan blijft wettelijk gezien verantwoordelijk voor het voorzien van een vervangkaart, daar hij de medewerker immers in de mogelijkheid moet stellen om het saldo dat hij gestort heeft te kunnen gebruiken. De werkgever kan echter wel een compensatie van de waarde van 1 maaltijdcheques (max. 8 euro) vragen.U kunt dit dus misschien voorstellen aan uw werkgever? Mocht uw werkgever geen verder gevolg geven, dan kan u uiteraard ook nog uw vakbond inschakelen om u in dit dossier verder bij te staan.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 1 feb. 2023 17:17 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MR8KX9-Y2PZ9] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[MR8KX9-Y2PZ9]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform