Beste,Ik heb met uw juridische dienst contact opgenomen voor een geschil ivm een defecte aankoop van een zetel. Jullie hebben 1 mailtje verzonden. Daarna bleef de zaak aanslepen. Op 10 juni telefonisch contact gehad met de dienst. Ze gingen nog de dag zelf een antwoord versturen. Twee dagen later is er nog steeds niet gebeurd. Vandaag nog eens opgebeld. Men steekt zich weg, achter het feit dat er nu veel Ik heb met uw juridische dienst contact opgenomen voor een geschil ivm een defecte aankoop van een zetel. Jullie hebben 1 mailtje verzonden. Daarna bleef de zaak aanslepen. Op 10 juni telefonisch contact gehad met de dienst. Ze gingen nog de dag zelf een antwoord versturen. Twee dagen later is er nog steeds niet gebeurd. Nu zit er nog een weekend tussen. Vandaag(12juni) nog eens opgebeld. Men steekt zich weg, achter het feit dat er nu veel dossiers zijn. Ik zeg u: ‘neem er dan geen meer aan’. Kom uw beloftes na. Ik ben sterk teleurgesteld in uw diensten. U komt uw beloftes niet na. Dit voor een consumenten dienst?