Beste,Op 15/11/2022 bestelde wij in de winkel van Juntoo Mechelen een tafel 'Amato'. Wij rekende de tafel en ook de vervoerkosten ineens volledig af. In totaal betaalde wij 1398 euro. Er werd een datum van levering afgesproken: woensdag 14/12/2022.Daar begonnen ook al direct de problemen. Op 14 december hebben wij echter niemand gezien. Er werd gezegd dat er dan donderdag 15/12/2022 zou geleverd worden. Wij hebben hier geen probleem van gemaakt en dus akkoord gegaan met dat voorstel. Er zou geleverd worden tussen 09.00u en 18.30u. Ook deze keer hebben wij heel de dag niemad gezien. Ik moest diringend weg tegen 18.45u (we hebben dus echt zo lang mogelijk gewacht). Ik was ondetussen thuis vertrokken toen mijn man die ook niet thuis was telefoon kreeg rond 19.00u: 'Er was niemand thuis'.Weermaals werd dus de levertermijn en de uren die afgesproken waren niet na gekomen. Daar kunnen wij niets aan doen. Je kan ook blijven wachten tot 22.00u savonds...Omdat ik niet kon terug komen, hebben we gezegd dat ze de tafel dan maar terug moesten mee nemen en dat er een andere dag moest afgesproken worden.Dat bleek op zich ook al een probleem. Ze wilde ons de verzendingskosten terug aanrekenen. En er werd helemaal geen oplossing aangeboden. Wij hebben zelf verschillende keren moeten aandringen en hen zelf moeten overtuigen dat wij hier helemaal niet in fout waren. Uiteindelijk werd er zonder een meerkost dan toch een nieuwe leverdatum afgesproken: 09/01/2023. WEER werd er NIET geleverd. Wat bleek? Onze tafel was ondertussen verder verkocht aan iemand anders.Je kan je a voorstellen dat wij redelijk aan de grond genageld stonden. Het begon er alle schijn van te hebben dat wij met een soort spookfirma te maken hadden. We hadden ondertussen ook al verschillende keren contact met Juntoo Mechelen, maar niemand wist precies wat daar net gaande was. Niemand kon contact nemen met de klantendienst, met de logistiek. Een zekere Nicolai die ons wel vriendleijk te woord stond, kon ons ook niet veel meer vertellen. Dat kan toch niet?Het is alsof de winkels van Juntoo (de verkoop), de logistiek en de facturatie volledig andere firma's zijn die los van elkaar werken.Maar nu komt het pas echt:Er werd ons gevraagd of wij een terugbetaling wilde, of graag de tafel opnieuw wilde bestellen (nabestelling). Er werd ons verekerd dat er deze keer niets fout zou lopen. Omdat wij deze tafel voor professionele doeleinde nodig hadden, en ook geen alternatief voor handen was, stemde wij in. We moesten wel geduld hebben. De tafel zou pas geleverd worden rond mei 2023.Zo gezegd ze gedaan. 15/05/2023 was de datum daar eindelijk! Wij keken er erg naar uit en de levering werd ons ook bevestigd.Toen de mensen onze tafel echter in elkaar wilde zetten, bleek dat de poten niet paste op het blad. Ons geduld is toen volledig opgeraakt en wij hebben onmiddelijk gebeld om een 'refund' retournering aan te vragen en graag een terugbetaling.Daar werd in eerste instantie niet moeilijk over gedaan, MAAR we zijn nu 07/06/2023 en nog steetds in het bedrag van 1398 euro niet terug gestort. Ik heb al meerdere malen gebeld naar de klantendienst. Maar ze zeggen altijd dat ze alles zullen doorgeven. Je weet met andere woorden helemaal niets.Samenvatting:Wij hebben in alle vertrouwen een tafel besteld en vooledig betaald in 2022, we zijn 7 maanden verder en wij hebben NOOIT een meubel, een product in ons bezit gehad. Dat is niet normaal en het is puur bedrog. Wij zijn hier totaal onfair behandeld en vragen een zeer dringende oplossing (terugbetaling). Je kan bijna stellen dat dit diefstal is. Elke Van Herck Koen Sels Berlaar