Klacht
M. G.
Naar: Juntoo (Overstock Home)
Wij hebben in augustus een kast geleverd gekregen van 3500,- euro met een paar kleine afwijkingen eraan, sinds augustus probeer ik in contact te komen met de klanten service regelmatig 20 min in de wacht, lijnen die wegvallen, en nooit reageren op terugbel verzoeken, ook alle mails blijven onbeantwoord wacht nu 2 mnd. op een credit van 250 euro omdat de toegezegde waardebon nooit is opgemaakt, verzoek tot een gesprek met een manager van de klantenservice is ook niet mogelijk daar is een ticket voor aangemaakt maar geen response op geweest kortom, kopen in de winkel prima en daarna niemand meer thuis
Berichten (9)
Juntoo (Overstock Home)
Naar: M. G.
----------------------------------------------Petra DD, 11 jan. 2023 15:48 CETDag Meneer Geurtz,We hebben je bericht goed ontvangen.Eerst en vooral wensen we ons te excuseren voor het ongemak dat je hebt ondervonden.Het is niet onze stijl om oproepen onbeantwoord te laten en niet te antwoorden op mails.Door een omschakeling naar een nieuw computersysteem duurde de afhandeling van je aanvraag langer dan voorzien.We kijken dit nu intern na zodat we je snel duidelijkheid kunnen bezorgen.Vriendelijke groeten,Juntoo----------------------------------------------Klachtenbox, 10 jan. 2023 08:28 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[K27LVP-WW086]   ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[K27LVP-WW086]
M. G.
Naar: Juntoo (Overstock Home)
Ik ben hoogst verbaast dat het nu in een keer wel kan en binnen een paar dagen, geeft mij aan dat de klantenservice zeer ver onder peil is, vertrouwen in de toekomst is dan ook 0
Juntoo (Overstock Home)
Naar: M. G.
----------------------------------------------Christine, 19 jan. 2023 10:11 CETHallo Michel,We bieden je nogmaals onze oprechte excuses aan omdat jouw terugbetaling niet vlot is verlopen.De terugbetaling werd ondertussen uitgevoerd en zou ook zichtbaar moeten zijn op jouw rekeninguittreksel.Jouw feedback nemen we intern op om onze service te kunnen verbeteren.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 18 jan. 2023 13:29 CET ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W3LGEO-6YY6Y]   ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W3LGEO-6YY6Y]
M. G.
Naar: Juntoo (Overstock Home)
Beste Christine,je moet eens kijken naar jullie interne proces ipv excuus maken op een publieke site, mijn ergernis gaat erom dat is stelselmatig niet terug wordt gebeld en mijn mail niet beantwoord worden als ik contact zoek, daarnaast heb ik gevraagd om een gesprek met een leidinggevende en hiervan geven jullie aan dat dit niet mogelijk is , dit doen de managers bij Juntoo niet (jullie eigen woorden ) hoe kunnen jullie nu ooit het proces verbeteren als iedereen de kop in het zand steekt en niet open staat voor kritiek ? begin eens bij zelf bellen met jullie klantenservice ...ik heb sinds augustus bezig geweest iets opgelost te krijgen dat kan niet af met een simpel excuus en nu snel de zaken regelen dat vraagt om veel meer aandacht
Juntoo (Overstock Home)
Naar: M. G.
----------------------------------------------Christine, 19 jan. 2023 10:37 CETHallo Michel,Zoals reeds aangegeven houden wij wel degelijk rekening met de feedback van onze klanten om onze processen en service te verbeteren. Hier wordt dagelijks achter de schermen hard aan gewerkt en zo werd o.a. ons team customer care ook reeds uitgebreid om een betere service te kunnen verlenen.We wensen je dan ook oprecht te bedanken voor jouw feedback.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 19 jan. 2023 10:21 CET ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[86QL47-MMG94]   ~~RPGbelgiumChristine--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[86QL47-MMG94]
M. G.
Naar: Juntoo (Overstock Home)
Maar wat is dan de reden dat ik stelselmatig geen reactie krijg op mails, niet terug gebeld wordt en niemand van het management mag spreken ? daar heb ik nog steeds behoefte aan daar uw reactie niet bevredigend is voor mij
Juntoo (Overstock Home)
Naar: M. G.
----------------------------------------------Petra DD, 23 jan. 2023 10:49 CETDag Michel,Het beantwoorden van mails en het terugbellen binnen een aanvaardbare tijd zijn werkpunten die hoog op de prioriteitenlijst staan van onze klantendienst.Naar aanleiding van je eerder bericht werd je telefonisch gecontacteerd op 11 januari waarbij we hebben bevestigd dat je de terugbetaling zal ontvangen.Daarop heb je op diezelfde dag eveneens van ons een schriftelijke bevestiging ontvangen van de terugbetaling.We begrijpen je wens om een manager te spreken maar alle communicatie wordt opgenomen door een team van nieuwe en ervaren medewerkers op onze klantendienst.Vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 19 jan. 2023 10:44 CET ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[86QL03-M6X7O]   ~~RPGbelgiumPetra DD--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[86QL03-M6X7O]
M. G.
Naar: Juntoo (Overstock Home)
Wat u zegt klopt, op het moment dat ik mijn klacht online heb geuit is er ineens contact en alles geregeld, dat stoort mij dan ook enorm, u ziet ook dat ik meer dan 20 keer per mail om contact heb gevraagd, hierop is reactie uit gebleven,
Juntoo (Overstock Home)
Naar: M. G.
----------------------------------------------Jonathan, 24 jan. 2023 14:33 CETBeste Michiel,We zetten alles op alles om ervoor te zorgen dat mail- en telefoonverkeer een stuk korter en vlotter wordt opgevolgd, zodat alle vragen zo snel and efficient mogelijk worden beantwoord and we zo kort en adequaat mogelijk kunnen optreden. Daarnaast zijn we momenteel bezig met een team van nieuwe and ervaren medewerkers om dit soort problemen te voorkomen. Alle communicatie wordt intern gedeeld, zodat we te allen tijde kort op de bal kunnen spelen.Met vriendelijke groeten,----------------------------------------------Klachtenbox, 23 jan. 2023 11:13 CET ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W3QE0R-X9WMY]   ~~RPGbelgiumJonathan--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Juntoo.[W3QE0R-X9WMY]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten