Beste,Op 30 mei 2022 bestelden wij bij jullie een tafel en fauteuil voor onze nieuwe woning met bestelnummer 751450. De voorziene leverdatum hiervan was 4 juli 2022.Ondertussen hebben jullie al enkele keren de levering uitgesteld. Zo staat de levering nu gepland op 22 augustus 2022.Echter, wanneer wij enkele dagen geleden jullie belden om te informeren over de voetenbank die we mogelijks ook zouden bijbestellen bij de fauteuil, lieten jullie ons weten dat een poot van de tafel maar in jullie magazijn (en dus nog niet bij ons thuis) verwacht wordt op 12 september 2022. Ondanks dat jullie over deze informatie reeds beschikten, hebben jullie ons van niets laten weten en staat de levering nog steeds gepland op 22 augustus 2022. De medewerker aan de telefoon liet ons weten dat ze ons ging terugbellen met meer informatie, maar heeft dit dan niet meer gedaan.Wij willen graag zo snel mogelijk een concrete datum weten voor de levering van ons tafel. Wij verwachten eind september een baby en hebben deze zo snel mogelijk nodig: onze vorige tafel is niet mee verhuisd waardoor we nog steeds geen bezoek kunnen ontvangen.Verder wensen we ook een herziening van de factuur/financiële compensatie. Ten slotte zouden we willen weten of het mogelijk is om voorlopig een groot stuk van ons betaald bedrag terug te krijgen tot aan het moment van levering. Wij hebben de domme fout gemaakt om onze bestelling al volledig te betalen in plaats van enkel een voorschot, waardoor we het gevoel krijgen dat jullie, in tegenstelling tot andere meubelwinkels, geen enkele prioriteit meer hechten aan deze levering en ons aan ons lot overlaten.Alvast bedankt.