Terug

Juntoo bestelling wordt maar niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. C.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

30/12/2022

Beste, Op 11/8/2022 salon besteld met voorziene leverdatum 24/11 en voorschot op betaald. 14 dagen voor levering zoals vermeld op bestelbon en een goede klant het betaamd het restbedrag betaald. Dan worden we opgebeld met de vermelding dat de levering niet kan doorgaan en pas 3/12 het salon bij hen binnen zal komen.Op 12/12 mail gestuurd met de vraag waar blijft het salon (wordt niet op geantwoord).Telefonisch contact gehad met winkel Mechelen. Zij vermelden dat het salon ten vroegste pas 23/12 in het depot is. En dat we voor een eventuele terugbetaling bij de hoofdzetel moeten zijn. Gevolg: telefonisch opgenomen met hoofdzetel. Zij zeggen dat we voor terugbetaling bij de winkel moeten zijn. 27/12, bijna 5 maand later nog geen salon maar wel reeds het volledige salon betaald en van juntoo hoor je geen oplossing.27/12 mail gekregen:Salon zou binnenkomen 6 januari met levering rond 16 januari.Terwijl vorige week na telefonisch contact met winkel mechelen ons werd gezegd dat dit op 23 december ging binnenkomen .Ze wijzigen steeds hun antwoorden .Heb reeds mail teruggestuurd met vraag voor opschorting bestelling en volledige terugbetaling van salon dat reeds betaald is. Hierop krijgen we weeral geen reactie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform