Beste,Ik ben reeds geruime tijd klant bij June waarbij mijn verbruik gemonitord wordt en ik automatisch van leverancier werd overgeschakeldIk vind dit een prachtig systeem en in het begin werkte dit heel goed.Maar nu:In 2020 krijg ik geen enkel bericht van June of er een betere leverancier is of niet.Zelf gaan nakijken, er er zijn idd betere leveranciers, dit voorgelegd aan June. We zullen dit nakijken maar antwoord moet ik nog krijgen.Aanduiding van verbruik is weggevallen op beide elektriciteitsmeters medio december 2020. Na wat heen en weer gemaild te hebben installatie terug gereset en geconnecteerd maar werkt niet. Oplossing kan niet worden gegeven.Sinds april 2020 doe ik ook mee aan een energieaudit van de woning onder supervisie van JUNE met steun van de Vlaamse overheid. We zijn bijna een jaar verder en heb nog nikske gehoord betreffende de metingen. Uiteraard is het verbruik ook een belangrijke parameter maar dit ligt plat sinds december 2020...Niks werkt dus maar betalen doen we wel, ook een waarborg betaalt voor de digitale energieaudit en uiteraard de kosten van het premiumkontrakt. De CEO zelf een mailtje gestuurd maar vind het niet nodig om te reageren. Dit is de 5 sterren service ...Besluit:We betalen voor iets dat niet werkt en het interesseert June ook niet of dat hun product werkt.