Terug

june dongle werkt al een maand niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

E. J.

Naar: June

14/05/2025

Ik kocht een dongle aan, zodat ze beter de gegevens konden opvolgen. (ik had al een andere meter die alles van mijn zonnepanelen opvolgde, maar dat was natuurlijk niet cumuleerbaar). De dongle werkte niet, contact opgenomen, bleek dat hij niet werkte. Moest hem terug sturen en zij gingen een nieuwe opsturen en de andere uit hun systeem verwijderen. Ik wacht nu al een maand om die andere dongle te installeren (om mijn verbruik te controleren), maar als ik mail, kreeg ik eerst als respons dat ze zouden laten weten wanneer het herstart is. Nu mailde ik nog een aantal keer en kreeg ik geen reactie meer.

Berichten (1)

June

Naar: E. J.

21/05/2025

- Typ uw reactie boven deze regel - Robin Jongenelen (June) 21 mei 2025 14:50 CEST Referentie Beste Els, Wat vervelend dat dit langer duurt dan verwacht. We zien dat je inmiddels via mail naar els_jacobs@hotmail.com verder geïnformeerd werd en verwijzen je voor meer informatie graag door naar dat bericht. Aarzel niet om ons te contacteren bij verdere vragen. We staan steeds klaar om je te helpen. Met vriendelijke groeten, Robin Jongenelen June Energy Heb je een digitale meter? Maak dan je meter slim met de June Dongle: s:www.june.energy/nl/dongle Klachten 14 mei 2025 15:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van June. [G0D6KR-YV5W9]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform