Terug

jaarlijkse factuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Engie

27/07/2023

Geachte,Ik heb de eindfactuur van 17/04/2023 nog steeds niet ontvangen.Gecheckt: bij fluvius zitten de gegevens niet meer geblokkeerd.Telefonisch contact niet mogelijk, want heb contract Direct.Wat belet u om de eindfactuur per 17/04/2023 op te stellen?Hoogachtend.

Berichten (3)

Engie

Naar: A. C.

27/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Engie

10/08/2023

Geachte,Nog steeds geen factuur ontvangen. Gelieve bij het opstellen van de eindfactuur op datum van 17/4/2023 rekening te willen houden met mijn herhaalde vraag (telefonisch en via de klantenzone) dat ik niet wens bij te betalen voor groene energie. Groeten.

A. C.

Naar: Engie

10/08/2023

Geachte,Nog steeds geen factuur ontvangen. Gelieve bij het opstellen van de eindfactuur op datum van 17/4/2023 rekening te willen houden met mijn herhaalde vraag (telefonisch en via de klantenzone) dat ik niet wens bij te betalen voor groene energie. Groeten.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform