Terug

jaarlijkse factuur Bulex-onderhoudscontract

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. G.

Naar: Bulex

21/12/2020

Beste,In de loop van vorige week heb ik uw factuur 26065309 dd 01/12/2020 twv 284,96 euro ontvangen voor het onderhoudscontract van mijn Bulex condensatieketel.Tot mijn enorme verbazing en ontgoocheling moet ik vaststellen dat het bedrag plotsklaps gigantisch is gestegen.Vorig jaar bedroeg de factuur 194,14 euro. Elk jaar kwam er wel een indexering van om en bij de 6 euro bij.Maar dit jaar slaat alles: een stijging van maar liefst 91 euro!!!Dit is een stijging van bijna 50%!!!Dit moet toch een vergissing zijn, mag ik hopen?Op dinsdag 15/12 heb ik reeds een mail naar info@bulex.be gestuurd om deze factuur te protesteren wegens een abnormale stijging. Echter, zonder enige reactie van uwentwege tot nog toe.Via deze weg protesteer ik dan ook voor de 2de maal officieel uw factuur omwille van deze onredelijke stijging, vermits ik redelijkerwijs een factuur had verwacht van ongeveer 200 euro.In afwachting van uw antwoord,

Berichten (4)

Bulex

Naar: J. G.

22/12/2020

O.Réf/CM-B 05358359Geachte,Wij hebben uw mail in goede orde ontvangen waarvoor dank.Zoals gecommuniceerd in onze brief zijn wij genoodzaakt onze prijzen te verhogen, omdat u heeft kunnen genieten van een te lage marktconforme prijs.Het is voor ons onmogelijk om uw contract voort te zetten tegen de huidige prijzen.Wij nodigen u uit kennis te nemen van onze contractuele voorwaarden volgens welke zowel Bulex als de klant het contract kunnen opzeggen.Met vriendelijke groeten,Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service PlaintesBulexPhone +32 2 431 80 00www.bulex.comBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium____________________________Follow us!FacebookLinkedIn

J. G.

Naar: Bulex

22/12/2020

Beste,Ik heb geen brief van u ontvangen, enkel een (te) hoge factuur.Uw algemene voorwaarden melden dat het contract minsten 1 maand op voorhand aangetekend dient opgezegd te worden, dit is niet gebeurd.Dus u kunt wettelijk gezien niet zomaar uw tarief met 50% verhogen.Ik was van plan om in 2023 een nieuwe condensatieketel te laten plaatsen, maar indien Bulex trouwe klanten op deze manier behandelt, valt Bulex sowieso af.Mvg

Bulex

Naar: J. G.

22/12/2020

O.Réf/CM-B 05358359Geachte,Wij komen terug op uw mail.Wij kunnen echter geen positief gevolg geven, indien u het contract wenst te annuleren gelieve dit schriftelijk te melden.Met vriendelijke groeten,Veronica Farruggio - Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service PlaintesBulexPhone +32 2 431 80 00www.bulex.comBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium____________________________Follow us!FacebookLinkedIn

Bulex

Naar: J. G.

24/12/2020

O.Réf/CM-B 05358359Geachte,Wij hebben uw mail van 24 december goed ontvangen.In bijlage kan u onze 2 antwoorden terugvinden die op 22/12/2020 werd verstuurd.Met vriendelijke groeten,Veronica Farruggio- Medewerker Klachtendienst/Collaborateur Service Plaintes BulexPhone +32 2 431 80 00www.bulex.comBulex - Golden Hopestraat 15 - 1620 Drogenbos - Belgium____________________________Follow us!FacebookLinkedIn


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform