Beste, Wij proberen al sinds eind april iemand te spreken m.b.t. onze jaarlijkse afrekening.Klantennummer: 2 208 107 957Factuurnummer: 708 890 973 599Telkens krijgen wij het antwoord dat ons dossier bij de achterliggende dienst is.Hiermee geraken wij natuurlijk niet verder. Omwille van de foute jaarlijkse afrekening, zullen wij deze niet betalen tot deze rechtgezet wordt.Onderstaand geef ik nog eens het probleem met de jaarlijkse afrekening mee.Het probleem situeert zich bij onze afrekening van de elektriciteit.Met de afrekening van het aardgas gaan wij wel akkoord.Het probleem is als volgt: Onze beginwaarde op 1/03/2022 was 29245kwh en onze eindwaarde op 16/04/2023 was 29209kwh.Omwille van onze zonnepanelen en een terugdraaiende teller zouden wij dus geen verbruik mogen hebben op de jaarlijkse eindafrekening zoals je hier boven kan zien.Echter wordt er op de factuur een tussenmeteropname gebruikt waardoor we een verbruik van 1379kwh moeten betalen.Een tussenmeteropname is gebeurd door werknemers van Fluvius omwille van werken aan de gasleiding.Wij hebben contact gehad met Fluvius en zij geven aan dat zij die waarde moeten doorgeven aan jullie MAAR deze niet gebruikt dient te worden op de jaarlijkse afrekening. Zoals nu wel gebeurde. Doordat jullie de tussentijdse meter opname in de jaarlijkse afrekening opnemen, verliezen wij een heel jaar aan opbrengst van onze zonnepanelen.Wij gaan dus absoluut niet akkoord met het feit dat de tussenmeteropname gebruikt wordt in onze JAARLIJKSE afrekening!Wij verwachten dan ook dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt.Met vriendelijke groeten, Lynn Van Staeyen Arthur Lampens