Terug

Jaarlijkse afrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Engie

18/04/2023

Beste ,na maanden contact nemen met de klantendienst van Engie hebben wij nog steeds geen afrekening, dat is ondertussen van feb2021 geleden dat we nog 1 hebben gehad. Ook naar Fluvius gebeld die hebben continue doorheen 2022 maandelijks de meterstanden doorgegeven, de laatste keer op 5 februari 23. Ondertussen is er een hele energie crisis gepasseerd en zouden wij toch graag eindelijk een afrekening ontvangen.

Berichten (2)

Engie

Naar: P. D.

21/04/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: P. D.

16/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform