Terug

Jaarlijks nazicht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. M.

Naar: Aqua Service

08/11/2023

Beste,Er is een jaarlijkse controle uitgevoerd door jullie.Van mijn warmtepomp boiler die door jullie is geplaatst vorig jaar (april) De kontroleur vond de stekker niet om het toestel uit te schakelen (dit klopt want was nog niet geplaatst door jullie,terwijl dit wel gevraagd was door mij) Daarna stelt de controleur vast dat hij niet in de de boiler kan omdat deze te hoog hangt +\- 25 cm van het plafond,hij kan er zelfs nog niet in kijken.Ik stel hem de vraag wat er nu staat te gebeuren.Hij antwoord dat hij met wat perslucht het vuil gaat wegblazen .Ik heb met mijn gsm gefilmd in de boiler en heb geen vuil of stof waargenomen.hij ging ook nog de software nazien (even op de menu knop drukken en klaar ?)Hij heeft alles op 30 minuten geklaard.Toen hij vertrok diende ik via een mobiel betaalautomaat te betalen.De prijs was 185 euro,terwijl er via de telefoon 135 euro was afgesproken,ik heb niet betaald.Nu krijg ik een factuur van 200,02 euro.Dit neem ik niet.Mvg Maes Dirk

Berichten (1)

Aqua Service

Naar: D. M.

01/12/2023

Gelieve te noteren dat deze klacht werd opgelost.Magali VeysAqua-Service SystemsDoenaertstraat 4, 8510 MarkeTel: 056 24 94 94Tel:0800 8 2222www.aqua-service.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform