Terug

jaarlijks factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Engie

14/08/2023

GeachteSinds 03/11/2021 ben ik klant met een vast contract voor elektriciteit met EAN-code 541449020707880258 ik heb al meermaals een mail gestuurd voor jaarlijks factuur te krijgen altijd zonder antwoord , ik vraag het nog een laatste maal en geef mijn verbruik vanaf 03/11/2021 doorUitsluitend nacht 03/11/2021 meterstand 268886 02/11/2022 meterstand 269852Tweevoudig uurtariefDag 03/11/2021 meterstand 77422 02/11/2022 meterstand 78873Nacht 03/11/2021 meterstand 66001 02/11/2022 meterstand 67496Ik kan deze gegevens bezorgen omdat ik mijn verbruik maandelijks noteer , hoe zouden jullie dat doen zonder verbruiksgegevens want ORES komt maar in juli opmeten

Berichten (2)

Engie

Naar: E. S.

16/08/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: E. S.

16/08/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform