Terug

Jaarafrekeningen elektriciteit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Eneco

03/02/2023

Bestewij zijn reeds enkele jaren klant bij Eneco.Wij wachten al anderhalf jaar op onze jaarafrekening voor elektriciteit van 2021.Ook de afrekening voor elektriciteit van het jaar 2022 is nog niet verrekend.Ik kan nu ook geen voorschot meer betalen voor elektriciteit daardoor.Ik heb al tientallen mails verstuurd en al minstens 10 keer gebeld naar Eneco.Telkens word ik met een kluitje in het riet gestuurd.Nu ik ook geen voorschot meer kan betalen geraak ik nog verder naar af.Wij nemen ook gas van hen af, en dat is in orde.Ze schuiven de verantwoordelijkheid steeds door naar een andere dienst, maar ik krijg geen enkele hulp of uitleg.Kan U iets voor mij doen aub?Het kan niet zijn dat wij al van januari 2021 elektriciteit betalen en geen recht hebben op een duidelijk afrekening, laat staan terug - of bijbetaling.mvgRiet Reunes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform