Terug

Jaarafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Mega

27/03/2024

Op 04 februari 2024 diende ik mijn meterstand van gasverbruik in voor de jaarafrekening , tot op heden nog niets ontvangen van Mega , de zes weken zijn ondertussen ruim overschreden .

Berichten (1)

Mega

Naar: R. V.

03/04/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.Beste meneer Vandekerckhove,We hebben uw klacht via Test-aankoop in goede orde mogen ontvangen en sturen u onderstaande reactie.Ik kan zien dat u uw afrekening intussen mocht ontvangen, in bijlage kan u deze alvast nogmaals terugvinden.We hopen hierbij deze klacht te kunnen afsluiten.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterX02FXFFX0S.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/0fC8irm38OpkbbeZhxPnfW5wF/?name=X02FXFFX0S.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[9XYYXE-24D7R]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform