Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.Beste meneer Vandekerckhove,We hebben uw klacht via Test-aankoop in goede orde mogen ontvangen en sturen u onderstaande reactie.Ik kan zien dat u uw afrekening intussen mocht ontvangen, in bijlage kan u deze alvast nogmaals terugvinden.We hopen hierbij deze klacht te kunnen afsluiten.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem ?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op FacebookInstagramTwitterX02FXFFX0S.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/0fC8irm38OpkbbeZhxPnfW5wF/?name=X02FXFFX0S.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[9XYYXE-24D7R]