Terug

Jaarafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Eneco

21/09/2023

Ik zou in maart mijn jaarafrekening moeten krijgen. Dit is nu al 6 maanden geleden. Ze beweren steeds dat ze problemen hebben met communicatie tussen fluvius. Ik kan hierdoor mijn voorschotbedrag ook niet meer simuleren of aanpassen, dit zorgt voor problemen omdat we onlangs een jacuzzi geplaatst hebben en ik mijn voorschotbedrag wil verhogen. Ik heb reeds al telefonisch en via mail contant gehad, steeds beloven ze me dat dit snel in orde komt maar dit is dus nog steeds niet het geval.

Berichten (2)

Eneco

Naar: L. V.

29/09/2023

Beste,Bedankt voor je vraag in verband met je jaarafrekening en je voorschotbedrag. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: L. V.

19/10/2023

Beste Lennert,In navolging van je klacht via testaankoop bevestig ik dat we vandaag je afrekening hebben opgemaakt. Onze excuses voor de vertraging. In bijlage een kopie van je afrekening.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform