Terug

Jaarafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: FLUVIUS

12/05/2023

Ik krijg elk jaar in november de afrekening van mijn elektriciteitsverbruik. Ondertussen is het mei en heb ik nog steeds niets ontvangen. Door de energiecrisis heb ik tegelijk geen idee wat ik dit jaar kan verwachten van deze afrekening. Ik vind 6 maanden achterstand ruim voldoende! Na herhaaldelijk telefonisch navraag te doen, vulde ik een online contactformulier in. Ik kreeg volgend antwoord: Beste,We hebben jouw vraag via ons contactformulier op www.fluvius.be goed ontvangen.We zijn ons er van bewust dat er een probleem is met de uitwisseling van de gegevens voor deze EAN. Hierdoor is niet alle berichtgeving naar je leverancier verzonden. Wij verzekeren dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen en zorgen ervoor dat de correcte data worden verstuurd.Alles zal zonder uitzondering rechtgezet worden, zodra de berichten correct kunnen verstuurd worden. Omwille van de complexiteit kunnen we helaas geen concrete timing meegeven. Bij verdere vragen, aarzel niet om ons te contacteren.->hierdoor kan ik ook mijn verbruik bij luminus niet opvolgen, ik heb dus geen idee hoe hoog de afrekening zal zijn en als het nog lang duurt, zal ik van 2 jaren tegelijk moeten betalen...! Ik vind 6 maanden achterstand meer dan voldoende en wens mijn jaarafrekening te ontvangen.

Berichten (3)

FLUVIUS

Naar: K. D.

12/05/2023

Beste mevrouw DormaelsKan u ons per kerende uw adres bezorgen? Dit staat niet vermeld in uw klacht.Alvast bedankt voor uw antwoord.Met vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer

K. D.

Naar: FLUVIUS

12/05/2023

Mijn adres: Kapelberg 2, 3001 Heverlee

FLUVIUS

Naar: K. D.

12/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform