Terug

Jaarafrekening wordt niet opgemaakt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: Eneco

06/06/2023

Beste, op 18/03/23 werd de meterstand van elektriciteit opgenomen. Volgens Eneco duurt het 6à8 weken eer de jaarafrekening dan wordt opgemaakt. Tot op heden (06/06/23) heb ik de afrekening voor elektriciteit nog niet ontvangen, die voor gas kreeg ik al op 23/03/23. Telefonisch noch digitaal kan men mij helpen. Er zit een 'lock' op mijn dossier en niemand weet welk lock of waarom. Ik heb in maart aangevraagd om een maandelijkse afrekening te krijgen, maar dit is niet mogelijk doordat de jaarafrekening niet opgemaakt is. Ik moet dus 1) wachten op mijn geld + 2) voorschotten betalen terwijl ik afrekeningen wil. Via de chat willen ze niet meer tegen me praten en ook op e-mails wordt er momenteel niet meer gereageerd. Enkel telefonisch maar daar krijg ik de melding dat ik moet wachten en dat het wel tot 11 maanden kan duren.

Berichten (1)

Eneco

Naar: M. V.

19/06/2023

Beste,Bedankt voor je vraag in verband met je afrekening. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform