Terug

Jaarafrekening na ruim 6 maanden nog niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. H.

Naar: Eneco

19/10/2023

In april heb ik de meterstanden doorgegeven en ik heb nog altijd geen jaarafrekening ontvangen. Inmiddels al meerdere keren contact opgenomen en steeds krijg ik te horen dat ze het doorsturen naar de betreffende afdeling om hem op te maken.Ik heb nu totaal geen inzicht in de totale en maandelijkse kosten. Hoe kan ik straks uberhaupt nog overzicht hebben om de factuur te controleren, dit duurt al veel te lang. Daarnaast staan de zonnepanelen nog altijd niet geregisteerd en de digitale meter evenmin.

Berichten (3)

Eneco

Naar: N. H.

31/10/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.We hebben je afrekening opgemaakt. Je kan deze in bijlage terugvinden. Zo kan je alle details bekijken.De gegevens van de nieuwe meter dient Fluvius ons door te geven. Eenmaal zij dit administratief verwerkt hebben, passen wij dit aan.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

N. H.

Naar: Eneco

31/10/2023

Dag Jordi,Deze jaarafrekening is niet correct! Zojuist 3x gebeld met de klantenservice, en meneer 3 bevestigde gelukkig dat de meterstanden totaal niet kloppen en de jaarafrekening niet juist is. Fluvius heeft hier niks mee te maken want ik woon in Resa gebied. De meneer gaat met Resa contact opnemen en met geluk heb ik over 60 dagen een nieuwe factuur.Zou fijn zijn als een jaarafrekening die wordt opgemaakt nav een klacht gecontroleerd wordt voordat jullie hem verzenden.Voor mij is de klacht dus nog niet opgelost.

Eneco

Naar: N. H.

07/11/2023

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.De afrekening hebben we opgemaakt aan de hand van de meterstanden die we van Resa ontvangen hebben. Kan je me de correcte meterstanden bezorgen? Dan contacteren we Resa voor een aanpassing.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform