Terug

Jaarafrekening na een jaar nog steeds niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. G.

Naar: Eneco

09/06/2023

Beste, Helaas heb ik mijn jaarafrekening (betreffende enkel elektriciteit) nog steeds niet ontvangen.Ik had deze in juli 2022 moeten krijgen maar deze is er nog steeds niet. Het was intussen ook niet mogelijk het voorschotbedrag aan te passen (wat nu op 0.0€ stond) aangezien ik moest wachten op de afrekening. Dat wilt dus zeggen dat ik een volledig jaar geen voorschot heb kunnen betalen door de fout van Eneco, resultaat: ik zal waarschijnlijk een enorm hoge eindafrekening krijgen dit jaar. Dit tijdens een periode waar de prijs van gigantisch veel gestegen is van de elektriciteit. Heb op dit moment geen idee wat er mij te wachten staat. Meerdere malen heb ik contact opgenomen met Eneco, zowel per telefoon als per mail als per klacht. Nog steeds krijg ik hetzelfde flauwe excuus dat ze van systeem veranderd zijn en dat alles iets langer op zich laat wachten. Ik zou al lang van provider veranderd zijn, maar ik wil eerst de factuur krijgen zodat ik eerst alles netjes kan afsluiten bij Eneco zelf. Hierna zoek ik direct een andere provider. Het is echt schrijnend en belachelijk dat dit na zoveel klachten en contact met Eneco maar niet in orde geraakt. Als de situatie andersom zou zijn, zou het allemaal niet zolang mogen duren lijkt me. Ik zou het ten zeerste appreciëren indien hier na een jaar toch wat druk uitgeoefend zou worden op Eneco. Dank bij voorbaat. Vriendelijke groeten, Vincent

Berichten (2)

Eneco

Naar: V. G.

19/06/2023

Beste,Bedankt voor je vraag in verband met je jaarafrekening. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomException complaint polyvalent medewerkerCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

V. G.

Naar: Eneco

19/06/2023

Beste,Ik wacht er intussen al meer dan een jaar op, vind u ook niet dat ik intussen lang genoeg heb moeten wachten? Schrijnend dat dit zo maar kan lijkt me. Hoe lang denkt u dar ik nog zal moeten wachten? MvgVincent


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform