Beste, Helaas heb ik mijn jaarafrekening (betreffende enkel elektriciteit) nog steeds niet ontvangen.Ik had deze in juli 2022 moeten krijgen maar deze is er nog steeds niet. Het was intussen ook niet mogelijk het voorschotbedrag aan te passen (wat nu op 0.0€ stond) aangezien ik moest wachten op de afrekening. Dat wilt dus zeggen dat ik een volledig jaar geen voorschot heb kunnen betalen door de fout van Eneco, resultaat: ik zal waarschijnlijk een enorm hoge eindafrekening krijgen dit jaar. Dit tijdens een periode waar de prijs van gigantisch veel gestegen is van de elektriciteit. Heb op dit moment geen idee wat er mij te wachten staat. Meerdere malen heb ik contact opgenomen met Eneco, zowel per telefoon als per mail als per klacht. Nog steeds krijg ik hetzelfde flauwe excuus dat ze van systeem veranderd zijn en dat alles iets langer op zich laat wachten. Ik zou al lang van provider veranderd zijn, maar ik wil eerst de factuur krijgen zodat ik eerst alles netjes kan afsluiten bij Eneco zelf. Hierna zoek ik direct een andere provider. Het is echt schrijnend en belachelijk dat dit na zoveel klachten en contact met Eneco maar niet in orde geraakt. Als de situatie andersom zou zijn, zou het allemaal niet zolang mogen duren lijkt me. Ik zou het ten zeerste appreciëren indien hier na een jaar toch wat druk uitgeoefend zou worden op Eneco. Dank bij voorbaat. Vriendelijke groeten, Vincent