Terug

Jaarafrekening na 2 jaar stopzetting contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. J.

Naar: Eneco

10/07/2023

Beste,In september 2021 heb ik mijn contract met Eneco stopgezet en heb ik toen ook mijn slotfactuur gekregen apart voor gas en elektriciteit. Op 13/082022 annuleren ze de slotfactuur van elektriciteit en op 25/01/2023 de slotfactuur van gas. Op 25/01/2023 ,ontvang ik ook een anulatie van gas en elektriciteit samen. Op 14/06/2023 ontvang ik een slotfactuur voor gas en elektriciteit en nog een jaarafrekening apart met te betalen bedragen die ze via domiciliëring innen. Ik heb contact genomen met hun en ze zeggen dat de pronsumententarief nu pas bekend is voor de installatie van mijn zonnepanelen of zoiets. Ik heb de verschillende facturen proberen te vergelijken maar ze hebben zo veel verschillende facturen gemaakt dat ik de draag kwijt ben en ik kan niet begrijpen hoe is het mogelijk om na twee jaar van stopzetting contract nog een jaarafrekening en slotfactuur te mogen krijgen. Ze hebben het zo ingewikkeld gemaakt om niets meer van te kunnen begrijpen. Ik wil weten of ze recht hebben om nu nog te factureren en ook of de facturen juist zijn gemaakt?Met vriendelijk groeten,Krisztina Juhasz

Berichten (1)

Eneco

Naar: K. J.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform