Terug

Jaarafrekening-Maandelijkse Factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. O.

Naar: Eneco

22/01/2024

Ik heb nog altijd geen Jaarafrekening gehad voor mijn Gas van 03/2023 t/m 10/2023 .Er werden WEL voorschotten aangerekend voor deze maanden die veel te veel bleken te zijn !Dus ik moet nog geld terugkrijgen , maar hier komt niets van.Alsook heb ik nog geen Maandelijkse Afrekeningen voor 11/2023 en 12/2023.

Berichten (3)

Eneco

Naar: J. O.

29/01/2024

BesteBedankt voor je vraag in verband met je afrekening. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: J. O.

31/01/2024

Beste Jurgen,In navolging van je klacht via testaankoop bevestig ik jou dat we je afrekeningen hebben opgemaakt. In bijlage een kopie van deze facturen.Op heden heb je een openstaand saldo van 328,04Eur. Alvast bedankt om ditte betalen op IBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/1566/82573+++. Dit saldo omvat een verrekening van volgende facturen:141140957162 17.01.2024 04.02.2024 88,30 EUR141011815862 31.01.2024 31.01.2024 198,21- EUR141011815864 31.01.2024 18.02.2024 437,95 EURIndien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

J. O.

Naar: Eneco

31/01/2024

Beste Tom, de 88.30€ voor de elektra is/was reeds betaald. Dus die ga ik zeker geen tweede keer betalen.Gelieve een correcte en courante afrekening te maken en deze via de standaard procedure aan mij te vorderen en niet via bovenstaande weg want hier is geen document/faktuur van om later op terug te vallen. In afwachting van een spoedige reactie, met groeten,Jurgen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform