Terug

jaarafrekening elektriciteit / doorgeven meterstanden

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. S.

Naar: FLUVIUS

25/03/2023

Beste , sinds december 2021 hebben we zonnepanelen en digitale meter. Het voorbije jaar betaalden we elektriciteit berekend op de woning zonder zonnepanelen. In oktober 2022 kreeg ik de afrekening van gas (ook voorzien van een digitale teller) , maar niet van de elektriciteit. Sinds december 2022 probeer ik op allerhande manieren mijn jaarafrekening te krijgen. Begin maart kreeg ik de melding van Totalenergies dat onze teller op de uitvallijst staat bij Fluvius. Dit werd tevens door jullie per mail aan mij bevestigd. Graag kregen we hiervoor een onmiddellijke oplossing. Mvg,

Berichten (1)

FLUVIUS

Naar: I. S.

28/03/2023

Beste,Momenteel belet een foutcode in het marktoverkoepelende gegevensuitwisseling-platform dat uw leverancier de meterdata ontvangt.Dit issue is gekend en wordt onderzocht door data-experten van de netbeheerder en van de commerciele marktspelers.Vanuit Fluvius helpen we mee aan de oplossing, in afwachting kunnen we niet anders dan -nog eens- geduld vragen.Helaas kunnen we geen concretere termijn geven.Vriendelijke groeten,Klachtenbeheer Fluvius s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform