Beste,Vandaag nogmaals zelf met eneco contact opgenomen. Sinds November 2022 wacht ik op de jaarafrekening 2022 en betaal ik geen voorschotten meer.Ondernomen akties: +- 5 oproepen waar ik steeds hetzeflde antwoord krijg (geen meterstanden van fluvius) en meerdere (waarvan de meeste onbeantwoord) e- mails.-Oktober krijg ik jaarafrekening met meterstanden van December tot Mei die ik niet betaal omdat dit geen volledig jaar is en ondertussen plaatsten we zonnepanelen en thuisbatterij (April 2022). Ook betaalden we een gans jaar voorschotten.-Alles wordt stopgezet bij Eneco. Dus geen afrekening 2022 en sindsdien is voorschotten betalen niet meer mogelijk. Dit in de toekomst allemaal samen betalen is voor ons onmogelijk.-12 December worden onze digitale gas en elektriciteitsmeters gezet.-Ik kreeg onmiddelijk mijn meterstanden van de oude tellersop mail van fluvius op 14/12/2022!-Bij mijn ettelijke oproepen beweerd eneco op 14 Juni 2023 nog steeds niets te hebben gekregen. Ik stuurde ze hen zelf al door begin Mei!Graag wens ik begeleiding om over te schakelen naar een andere energieleverancier, dit lijkt me de enige manier om druk te zetten om toch een jaarafrekening te krijgen. Ik heb het gehad met eneco.Bart