Terug

Jaar later rekening na slotfactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. O.

Naar: Luminus

26/07/2023

Ik ben een ongeveer een jaar tot jaar en half al weg bij Luminus. Nu krijg ik nog een rekeningtoegestuurd van 122.90 slotfactuur is al betaald geweest. Na slotfactuur sluit men het contract af en is alles afgeregeld. Als dergerlijke correcties en fouten zijn gebeurd vind ik niet dat dit naar mij moet gebeuren dergelijke controles kan men uitvoeren voor de slotfactuur en geen jaar later.Ik vind niet dat ik als consument moet opdraaien voor rekenfouten die gemaakt zijn langs het bedrijf zijn kant.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform