Beste,Op 28/03/22 gaf ik meterstanden door aan Fluvius voor mijn jaarafrekening gas en electriciteit. Er volgde een correcte jaarafrekening voor gas.Voor electriciteit werd toen factuur 141260728048 gestuurd voor de periode 1/4/2020 tot 1/1/2021. Jullie waren die periode vergeten te factureren bij de vorige jaarfrekening 141190669451 die voor electriciteit enkel de periode 1/1/2021 tot 23/3/2021 betrof.De periode vanaf 23/3/2021 werd echter nooit afgerekend!Op 27/03/23 gaf ik meterstanden door aan Fluvius voor mijn jaarafrekening gas en electriciteit.Op 31/03/23 volgde een jaarafrekening voor gas, maar niet voor electriciteit.Op 31/05/23 werden door Fluvius op mijn adres de analoge meters (gas en electriciteit) vervangen door digitale. Er werden jullie meterstanden gestuurd.Op 1/7/2023 volgde een afrekening voor gas, maar opnieuw niet voor electriciteit.In die hele periode heb ik een aantal keer contact opgenomen met de klantendienst. Er werd geduld gevraagd. Er zijn nooit details gegeven. Het zou gaan om een technisch probleem tussen Fluvius en Eneco. Mijn mails kunnen u bezorgd worden.Uiteindelijk belandde ik begin oktober 2023 op de lijst van jullie escalatieteam. Zonder resultaat.Sinds 01/12/23 ben ik van leverancier veranderd. Om voor de hand liggende redenen. Jullie werden op voorhand gewaarschuwd. Op 08/12/23 ontving ik een slotfactuur voor gas, maar opnieuw niet voor electriciteit.Ik mailde jullie weer al eens. Op 19/12/23 heeft er iemand aan jullie kant naar mijn dossier gekeken. Resultaat: er werd een creditnota opgemaakt voor de correcte factuur 141260728048 uit de eerste paragraaf. Volledig overbodig dus, en het maakt de zaken alleen maar meer ingewikkeld.Ik mailde jullie 22/12/23 met de vraag de creditnota te annuleren. Ik heb sindsdien geen reactie meer ontvangen van jullie.Dus... Kan er iemand aub dringend werk maken van een slotafrekening electriciteit? De laatste dag die afgerekend is, is 23/3/2021: bijna 3 jaar geleden.Dit is allemaal niet zoals het hoort. Helemaal niet.Beleefde groet,