Terug

IXINA droomkeuken werd HORRORKEUKEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. F.

Naar: IXINA BELGIUM

12/04/2023

Op 16/12/2022 heb ik bij IXINA Sint job een offerte getekend voor mijn keuken. Na de zoveelste keukenzaak af te wandelen en had ik hier eindelijk mijn droomkeuken gevonden. Autistisch zoals ik ben hadden we al mijn wensen en eisen zorgvuldig doorgesproken en op ontwerp afgestemd. De afmetingen die ik had doorgegeven zijn ze in totaal tweemaal komen nameten bij mij thuis. Waarbij ik hamerde dat ze rekening moesten houden met een langs beide kanten openzwaaiend raam waar de spoelbak en kraan net moest op gecentreerd worden. Geen probleem madammeke, ge kunt op uw twee oren slapen. De reclame van IXINA Dezelfde adviseur van begin tot einde. Ik heb een adviseur gehad in de winkel, deze zijn ontwerp geeft aan de monteur voor opmeting en los daar van word ik 100x gebeld door verschillende personen (degene die mijn meubels en toestellen komt leveren voor plaatsing, de monteur, de firma dat het werkblad komt leveren en installeren..) De keuken is geplaatst op 94cm hoogte ipv 93, de spoelbak en kraan zijn niet gecentreerd waardoor mijn keukenraam niet meer open kan gedaan worden, de kolomkasten sluiten niet aan tegen de wand in de living, er ontbreekt een passtuk waardoor ik met een gat in de keuken zit, de vaatwasser staat scheef geplaatst, de schuif onder de spoelbak is niet gemonteerd en staat al 2maanden op mijn keukentafel, ik heb nog altijd geen micro of oven vermits deze in backorder staan, tijdens plaatsing heb ik opgemerkt dat ze een stukje van het werkblad hebben beschadigd. Dit werd meteen doorgegeven maar verder heb ik er nog altijd niets van gehoord,.. Men vraagt uiteraard wel om het volledige bedrag alvorens plaatsing over te maken, zo sta je achteraf in de koude. Ik zit tot op heden al 4maanden zonder keuken en IXINA zorgt niet voor een degelijke oplossing.Dit is simpelweg foutief opgemeten! juist besproken en op ontwerp getekend dus IXINA zorg voor een oplossing!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform